johnja Skrevet September 13, 2017 Share Skrevet September 13, 2017 Noen med gode tips til felger på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet September 13, 2017 Share Skrevet September 13, 2017 Hva er galt med de felgene du har? Mulig jeg er litt sær på det punktet. Men jeg syntes at uorginale felger på BMW nesten alltid virker påklistret og litt harry. Tror faktisk jeg har til gode å se en slik vellykket kombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 13, 2017 Share Skrevet September 13, 2017 Litt vanskelig å si når du ikke nevner noe om motor og størrelse på bremser, men syntes jeg kan skimte M550i(?). P101 eller P201 fra HRE ville nok vært et første valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 13, 2017 Forfatter Share Skrevet September 13, 2017 1 time siden, t06afre skrev: Hva er galt med de felgene du har? Mulig jeg er litt sær på det punktet. Men jeg syntes at uorginale felger på BMW nesten alltid virker påklistret og litt harry. Tror faktisk jeg har til gode å se en slik vellykket kombo Det er ikke noe galt med de, tvert i mot, de er flotte på bilen. Jeg har bare det settet, og trenger ett til. Og jeg tror det er mulig å finne noe som blir fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 13, 2017 Forfatter Share Skrevet September 13, 2017 40 minutter siden, Peak skrev: Litt vanskelig å si når du ikke nevner noe om motor og størrelse på bremser, men syntes jeg kan skimte M550i(?). P101 eller P201 fra HRE ville nok vært et første valg. 550i ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 13, 2017 Share Skrevet September 13, 2017 6 timer siden, johnja skrev: Det er ikke noe galt med de, tvert i mot, de er flotte på bilen. Jeg har bare det settet, og trenger ett til. Og jeg tror det er mulig å finne noe som blir fint Skal det nye settet bli brukt som vinter- eller sommerhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 13, 2017 Share Skrevet September 13, 2017 Det meste fra HRE er ganske pent i mine øyne, og noen fra Vossen også. F.eks. Vossen vfs2 HRE FF04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 13, 2017 Forfatter Share Skrevet September 13, 2017 2 timer siden, Poppy skrev: Det meste fra HRE er ganske pent i mine øyne, og noen fra Vossen også. F.eks. Vossen vfs2 HRE FF04 Hadde de vossen felgene på F80, de er pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 13, 2017 Share Skrevet September 13, 2017 (endret) Hva med AC Schnitzer Type VIII? Endret September 13, 2017 av Marius2002 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 Hamann hadde vært lekkert. De klassiske felgene i 21". Marius2002 og johnja reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå