GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! 

Tenkte Ä lakke mine style 269 i vinter, men har dessverre lite fargeforslag. SÄ har du noen? 

859926_x800.jpg

Skrevet
41 minutter siden, Gorg skrev:

SĂ„ du vil ikke ha samme farge?

Mener det er noen lekre Ferrari farger, type grÄ som kan funke.

Nei, koster sÄpass Ä fÄ maskinert front at jeg heller lakkerer alle felgene. Pluss sÄ har jeg lyst Ä prÞve noe nytt :) 

Skrevet
NĂ„, ahj skrev:

Nei, koster sÄpass Ä fÄ maskinert front at jeg heller lakkerer alle felgene. Pluss sÄ har jeg lyst Ä prÞve noe nytt :) 

Den skjÞnner jeg. Pluss det er vel vanskelig Ä fÄ orginal finish pÄ maskineringen ogsÄ.

Skrevet
NĂ„, Gorg skrev:

Den skjÞnner jeg. Pluss det er vel vanskelig Ä fÄ orginal finish pÄ maskineringen ogsÄ.

Tenkte pÄ Ä fÄ det som er maskinert i dag lakkert, men med hvor mye som mÄ maskeres sÄ er det billigere Ä kjÞpe nye felger enn Ä gjÞre det pÄ den mÄten :o 

Skrevet
1 minutt siden, ahj skrev:

Tenkte pÄ Ä fÄ det som er maskinert i dag lakkert, men med hvor mye som mÄ maskeres sÄ er det billigere Ä kjÞpe nye felger enn Ä gjÞre det pÄ den mÄten :o 

Da tenker du Ä fÄ de hellakkert i stedet? I en eller to farger, front/tÞnne?

Skrevet

Syns for Þvrig de bÞr vÊre litt mÞrke. AltsÄ ikke sort, men ikke like lys som vinterfelgene.

Ferric Grey II er vel en sikkerstikk, men veldig vanlig.

Skrevet
4 minutter siden, Gorg skrev:

Da tenker du Ä fÄ de hellakkert i stedet? I en eller to farger, front/tÞnne?

1 minutt siden, Gorg skrev:

Syns for Þvrig de bÞr vÊre litt mÞrke. AltsÄ ikke sort, men ikke like lys som vinterfelgene.

Ferric Grey II er vel en sikkerstikk, men veldig vanlig.

Tenker hellakkert  ja i en farge. Tenkte pÄ ferric grey, men har det pÄ style 225. SÄ blir ikke det litt dumt? Eller blir det bra? :) 

Men helt enig. Ikke for lyse og ikke for mÞrke. Vurderer Ä bare levere felgene til lakkeren Ä si at de skal pÄ e90n at det skal vÊre en farge jeg er fornÞyd med. Men risken er at jeg ikke kommer til Ä like farge :( 

Skrevet

Der ble de litt for anonyme syntes jeg.

Hva med veldig mÞrk "grÄ"? Noe lignende det jeg hadde pÄ mine Style 172.

IMG_8143.thumb.jpg.2be9785a3d7d1699f6fea09762f96aab.jpg

Dette er ogsÄ en original BMW-farge (kjÞpt pÄ Biltema riktignok), men husker ikke navnet i farten.

Skrevet

Flotte i sÞlv da @ahj:D 

Det kan bli riktig pent pÄ e90, ogsÄ de andre sommerhjula pÄ e91? :) For de passer utrolig bra som de er

Skrevet
8 minutter siden, awt skrev:

Der ble de litt for anonyme syntes jeg.

Hva med veldig mÞrk "grÄ"? Noe lignende det jeg hadde pÄ mine Style 172.

IMG_8143.thumb.jpg.2be9785a3d7d1699f6fea09762f96aab.jpg

Dette er ogsÄ en original BMW-farge (kjÞpt pÄ Biltema riktignok), men husker ikke navnet i farten.

Hmm, ikke dum farge. Jeg fÞler at med helt svarte sÄ forsvinner felger. Ikke noe jeg har lyst til :) 

7 minutter siden, Gorg skrev:

Flotte i sÞlv da @ahj:D 

Det kan bli riktig pent pÄ e90, ogsÄ de andre sommerhjula pÄ e91? :) For de passer utrolig bra som de er

Egentlig ikke sÄ verst altsÄ i sÞlv. Kanskje et hint mÞrkere enn det pÄ bilde hadde blitt bra. Ja, det som er planen. :) 
Bilde jeg fant er ganske sÄ dÄrlig ja, takk for bildene :D 

Skrevet

Orbit Grey blir kanskje litt for mĂžrkt?

23016007666_aa17bcedc9.jpg

SÞlv var i grunnen pent, men som nevnt av andre sÄ hadde det kanskje vÊrt en idé med en anelse mÞrkere. 

Hvilken bil skal disse sitte pÄ? Lakkfarge?

Skrevet
1 time siden, StigJ skrev:

Orbit Grey blir kanskje litt for mĂžrkt?

23016007666_aa17bcedc9.jpg

SÞlv var i grunnen pent, men som nevnt av andre sÄ hadde det kanskje vÊrt en idé med en anelse mÞrkere. 

Hvilken bil skal disse sitte pÄ? Lakkfarge?

Skal stÄ pÄ E90 min som er Le mans blÄ med High glossy shadowline og performance bremser som er gule/gull farget. 

Helt enig. Hinte mÞrkere enn vanlig sÞlv. 

Her er bilen med sÞlv felger. :) 

2D9245BE-3DAB-4735-A5E6-628EA07EE4A0.thumb.jpeg.93fd7fa2b36fd8dc5d06800b38dbc0c4.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...