Gå til innhold

Turbo-HF's BMW E39 528iAT Schmiedmann


Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

On 13.1.2018 at 16.44, Turbo-HF skrev:

///Mange takk, storfornøyd! :D Ja, blir ikke facelift på denne, annet enn xenon Hella Angeleyes, eventuelt. ;) 

Eneste grunnen for å bytte til facelift lamper nå er hvis du har de vanlige med oransje blinklys. Disse du har nå er jo stilige og tidløse, ikke behov for Angle eyes på denne bilen her 👍

Hvordan er det å være tilbake til automat igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Fredrik 90 said:

Eneste grunnen for å bytte til facelift lamper nå er hvis du har de vanlige med oransje blinklys. Disse du har nå er jo stilige og tidløse, ikke behov for Angle eyes på denne bilen her 👍

Hvordan er det å være tilbake til automat igjen?

Du har jo forsåvidt et godt poeng der, siden jeg skrev eventuelt, så betyr det jo at dette er svært lavt på prioriteringslisten akkurat nå, denne er jo så pen, så... Tar det andre, viktigste først! ;) Automat er komfort, sprek og behagelig, god i gear. Ble flushet gearkasse og skiftet automatolje for ikke mer enn ca. 3,5 år siden, i 2014. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Freakshow said:

hva er planene for denne gentlig? ^^

Settes i fullverdig stand, service med skifte av olje og filtre tas til uken, rekonstruert servicehefte der data og informasjon manglet, kose meg med den! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Turbo-HF skrev:

Settes i fullverdig stand, service med skifte av olje og filtre tas til uken, rekonstruert servicehefte der data og informasjon manglet, kose meg med den! :) 

Høres ut som en bra plan :) Jeg personlig er ikke så fan av at biler blir "jålet" opp altfor mye, så dette falt i smak for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, sAlnes said:

Høres ut som en bra plan :) Jeg personlig er ikke så fan av at biler blir "jålet" opp altfor mye, så dette falt i smak for min del.

Mange takk for det, da er vi to! ;) Har passert midten av 30-årene selv, og motstander av stance og senk.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Turbo-HF skrev:

Mange takk for det, da er vi to! ;) Har passert midten av 30-årene selv, og motstander av stance og senk.. :P 

Hahah jeg er 21år og sær :P Neida, jeg har bare veldig sansen for orginale eldre bmwer. Litt senk og felger har jeg sansen for, men når bilene blir ubrukelig mister jeg litt interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, ser veldig fin ut! Morsomt med litt motor å ;) E39 er gode biler det, tøffe og jammen komfortabel bil å ;) 

Hadde en 525tdsa touring med det meste av utstyr for et par år siden, og dæven for en bil å kjøre! Enda den var senket og store hjul fløyt den som en drøm på veien :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, sAlnes said:

Hahah jeg er 21år og sær :P Neida, jeg har bare veldig sansen for orginale eldre bmwer. Litt senk og felger har jeg sansen for, men når bilene blir ubrukelig mister jeg litt interessen.

Hehe, ja, viktig å holde bilen tidløs, autentisk og pen... Stilfulle biler, disse, og bedre kjøreopplevelse skal man lete leeeeeeeeeeeeenge etter... Er en god grunn til å ha eid fem E39'er! ;) 

2 minutes ago, Streaxu said:

Gratulerer, ser veldig fin ut! Morsomt med litt motor å ;) E39 er gode biler det, tøffe og jammen komfortabel bil å ;) 

Hadde en 525tdsa touring med det meste av utstyr for et par år siden, og dæven for en bil å kjøre! Enda den var senket og store hjul fløyt den som en drøm på veien :) 

Mange tusen takk for det, storfornøyd! :D Ja, de er ufattelig flotte, på alle måter! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Turbo-HF skrev:

Hehe, ja, viktig å holde bilen tidløs, autentisk og pen... Stilfulle biler, disse, og bedre kjøreopplevelse skal man lete leeeeeeeeeeeeenge etter... Er en god grunn til å ha eid fem E39'er! ;) 

Mange tusen takk for det, storfornøyd! :D Ja, de er ufattelig flotte, på alle måter! :D 

Veldig stilfulle, og som sagt rå kjøreopplevelse. :) Skal ikke spore av helt nå men før jeg begynte skikkelig med bil så hadde min mor en x3 f25 familebil. Etter ca. 5 år med den fant hun ut at hun ville bytte den ut i noe rimligere. Og jaggu endte hun opp med en orginal 525i touring e39 og hun elsker den og blir sannsynligvis å eie den til den skal skrotes. :) Sier litt kjøreopplevelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, sAlnes said:

Veldig stilfulle, og som sagt rå kjøreopplevelse. :) Skal ikke spore av helt nå men før jeg begynte skikkelig med bil så hadde min mor en x3 f25 familebil. Etter ca. 5 år med den fant hun ut at hun ville bytte den ut i noe rimligere. Og jaggu endte hun opp med en orginal 525i touring e39 og hun elsker den og blir sannsynligvis å eie den til den skal skrotes. :) Sier litt kjøreopplevelsen

Ja, soleklart! :D 

7 hours ago, Positiv said:

Bilen ser da meget bra ut. Så får du ha, lykke til med bygget, Hans Fredrik. :) 

Mange takk, hyggelig å høre! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt deler kom idag, så da skal det ordnes litt i helgen: Rustfjerning, foreløpig, lakke litt, montere lokk på spylervæsketanken, rengjøre og sette på nye skiltlysglass bak, krom instrumentringer, noen klistremerker og knapper til nøkkel. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...