Slavearbeider'n Skrevet Februar 25, 2019 Share Skrevet Februar 25, 2019 (endret) Det eneste riktige på denne fremover er 3 delte hjul. Holder for en stund med de du har nå. Men det er prikken over i'en. Ellers er alt helt etter min smak Endret Februar 25, 2019 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grantas K. Skrevet Mai 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2019 Lenge siden sist, og det skjer dessverre ikke så mye med e46en. Har fått sammen det meste av interiøret, må egentlig bare foliere listene på dørtrekk. Ellers har jeg bare noe småplukk før den kan dra på eu og få skilt igjen, men med andre prioriteringer står den bare og støver ned i garasjen 😅 E91 derimot, har i det siste fått mye nytt. Hadde den original gjennom resten av vinteren og uti våren, men for noen uker siden ble det montert KW V3 Coilovers, nye angel eyes pærer og ESR hjulene ble satt på den. Ble en helt ny bil både utseende og kjøreegeskapsmessig, men fikk fort lyst på m-sport utvendig også. Igår ble det montert nylakkert m-sport fram og bakfanger med nye led tåkelys. Begynt å bli meget fornøyd med utseendet og neste på listen er nok soting av ruter, downpipe/tune og muffler delete med 2x3 toms ut. 😁 StigJ, HenrikSolberg og Erlandhaugen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 29, 2019 Share Skrevet Mai 29, 2019 Begynner å bli farlig lik på min e91 no😅 kom seg med m-sport! Grantas K. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 29, 2019 Share Skrevet Mai 29, 2019 Ble meget pent, ja Grantas K. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 29, 2019 Share Skrevet Mai 29, 2019 Nå har du samme seter som jeg hadde i min e46. Får så flashbacks. Er det Naturbraun? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grantas K. Skrevet Juni 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2019 På 29.5.2019 den 21.51, Slavearbeider'n skrev: Nå har du samme seter som jeg hadde i min e46. Får så flashbacks. Er det Naturbraun? Ja, det er naturbraun. Kun sett de i stasjonsvogn før, så når disse dukket opp til salgs måtte jeg bare slå til. Det fineste interiøret i e46 i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå