SimenG Skrevet Februar 19, 2018 Forfatter Skrevet Februar 19, 2018 3 timer siden, Gorg skrev: Wow! Gratulerer med rå M3! 😃 E46 CSL er en av mine favorittbmwer gjennom tidene 👌🏻 Tusen takk😊
SimenG Skrevet Februar 19, 2018 Forfatter Skrevet Februar 19, 2018 38 minutter siden, Enes Yakici skrev: Gratulerer med rå bil!! Var faktisk veldig interessert i denne selv. Takk takk😊
SimenG Skrevet Mars 6, 2018 Forfatter Skrevet Mars 6, 2018 Fått tatt noen bilder idag, står bare å koser seg på lagring😎😬 Kolstad Jr., fupsaker, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4
SimenG Skrevet April 2, 2018 Forfatter Skrevet April 2, 2018 Da har jeg fått kjørt bilen litt og fungerer utmerket😬 men den motorlampa begynte å lyse? Noen som vet feilen?😇 Mathiseen reagerte på dette 1
macrorain Skrevet April 2, 2018 Skrevet April 2, 2018 Grattis med fet bil! Angående Check engine light, kanskje lurt å skaffe noe som kan lese av feilkoder.
SimenG Skrevet April 3, 2018 Forfatter Skrevet April 3, 2018 14 timer siden, macrorain skrev: Grattis med fet bil! Angående Check engine light, kanskje lurt å skaffe noe som kan lese av feilkoder. Tusen takk😬 ja får gjøre det, regnet med jeg måtte det👌
SimenG Skrevet April 3, 2018 Forfatter Skrevet April 3, 2018 34 minutter siden, Gabz skrev: Var det denne jeg spotta i Vestby i helgen? Ja var ute en liten tur i går👌
SimenG Skrevet April 3, 2018 Forfatter Skrevet April 3, 2018 3 minutter siden, Gabz skrev: Synes den var fryktelig lik. Så utrolig bra ut! Tusen takk, veldig fornøyd selv😎
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå