Gå til innhold

Bmw e34 540i / 6 Individual /motorbygg / Rustsveising /oppdatering / og litt e34 m5


Børvis
 Share

Anbefalte innlegg

  • Børvis changed the title to Bmw e34 540i / 6 Individual /motorbygg / Rustsveising /oppdatering
På 11.1.2023 den 21.31, Børvis skrev:

received_727393288822841.thumb.jpeg.22096ffd1516f2ed68723f5fd6191c79.jpeg

Har du noe tid på når du tenker du har denne på veien Torstein ?

Eller er det sånn det tar den tiden det tar ?

For dette er den bilen du kjøpte av Liffi vel .

Det er litt av en jobb du gjør og stor tommel opp her fra meg 👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, sveigis skrev:

Har du noe tid på når du tenker du har denne på veien Torstein ?

Eller er det sånn det tar den tiden det tar ?

For dette er den bilen du kjøpte av Liffi vel .

Det er litt av en jobb du gjør og stor tommel opp her fra meg 👍👍

Mye handler om penger.. men planen var jo å få den ferdig iår. Men får se. Intriør er nesten ferdig , motor er påbegynt og blir ferdig i mars, kompressor kit ventes fra usa. Understell er nesten komplett. Mangler å kjøpe inn litt deler. 

Blir bakskjerm bytte begge sider etter den er kommet på bakken igjen.

Del jobb me å fikse opp acs breddekit. 

Så dette tar bare tid. Kje så enkelt å holde på me denna bilen hele tiden uten å gå lei. Men det endrer seg drastisk når den er ferdig under...

Men til syvende og sist er det penget og tid det går på og holde d konstant gående..

 

Kjøpt av liffi i 2018. Begynte på prosjekte for fult desember 2021.

Veldig veldig dyrt prosjekt. Litt drøyt å selgr e34 525 tds for å kjøpe intriør til denne bilen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Børvis changed the title to Bmw e34 540i / 6 Individual /motorbygg / Rustsveising /oppdatering / og litt e34 m5
19 timer siden, Børvis skrev:

Mye handler om penger.. men planen var jo å få den ferdig iår. Men får se. Intriør er nesten ferdig , motor er påbegynt og blir ferdig i mars, kompressor kit ventes fra usa. Understell er nesten komplett. Mangler å kjøpe inn litt deler. 

Blir bakskjerm bytte begge sider etter den er kommet på bakken igjen.

Del jobb me å fikse opp acs breddekit. 

Så dette tar bare tid. Kje så enkelt å holde på me denna bilen hele tiden uten å gå lei. Men det endrer seg drastisk når den er ferdig under...

Men til syvende og sist er det penget og tid det går på og holde d konstant gående..

 

Kjøpt av liffi i 2018. Begynte på prosjekte for fult desember 2021.

Veldig veldig dyrt prosjekt. Litt drøyt å selgr e34 525 tds for å kjøpe intriør til denne bilen😅

Sent svar her ,men skjønner deg særs godt her .
Dette koster og man skal ha et liv utenom og hvis ikke ,blir alt trist …

Sett folk som holder på med bil som går over lik med prosjektene sine ,det ender med fiasko ,

Så ta den tiden det trenger for å fullføre Torstein og det med å være lei skjønner jeg utmerket godt ,men du kommer garantert i mål før eller senere .

Og selve gulroten for veien videre må jo være når du er ferdig under med sveis osv og får den rett vei igjen .

Forøvrig gøy du oppdaterer her nå og fortsett det gode arbeidet her .👍🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sveigis skrev:

Sent svar her ,men skjønner deg særs godt her .
Dette koster og man skal ha et liv utenom og hvis ikke ,blir alt trist …

Sett folk som holder på med bil som går over lik med prosjektene sine ,det ender med fiasko ,

Så ta den tiden det trenger for å fullføre Torstein og det med å være lei skjønner jeg utmerket godt ,men du kommer garantert i mål før eller senere .

Og selve gulroten for veien videre må jo være når du er ferdig under med sveis osv og får den rett vei igjen .

Forøvrig gøy du oppdaterer her nå og fortsett det gode arbeidet her .👍🙏🙏

Ja hjelpe kje på at en kjøpte seg prosjekt m5 også😂 

Men eg trur selv det går veeeldig fort når den e ferdig sveist.. det som vil ta mest tid er å få hele bilen godkjent hos vegvesen. Selve søknad er godkjent , men er en jobb for seg selv å få div utenom det vanlige godkjent hos dem.

Viktig å ta seg pause fra sånt prosjekt. Du blir helt ødelagt og ingen sosial liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Børvis skrev:

Ja hjelpe kje på at en kjøpte seg prosjekt m5 også😂

Ikke sant ,men den slapp du vel og sveise å jævlast på 😊😊

 

4 minutter siden, Børvis skrev:

Viktig å ta seg pause fra sånt prosjekt. Du blir helt ødelagt og ingen sosial liv.

Veldig viktig !

Glemmer aldri for tre årsiden …

Goldt på å sette sammen e30 ,en Tds som ikke ville gå skikkelig pga lekkende pumpe samtidig som jeg hadde e28 som krevde sitt.

Holdt på å miste venner da jeg kun holdt på med de bilene hele tiden og aldri aldri mer .

Etter det har jeg lært ,viktig å ha et sosialt liv og ha det gøy med venner og hva det har å gi .

Idag har jeg et helt avslappet forhold til bilparken og koser meg kun med de ,noe du og må sørge for i byggeprosessen her 😊😊.

M5 ser fin ut den 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, sveigis skrev:

Ikke sant ,men den slapp du vel og sveise å jævlast på 😊😊

Hehe ja men den va ribbet inv og ingen glass pp den alt va halvgjort og fekk 15 esker me deler. Var tidkrevende men lite igjen nå

IMG_00981(1).thumb.jpg.383e039c98c2c6ffc4f9ae14b68a404c.jpgIMG_602011(1).jpg.9d7d50143e0ba07c967827816aa4d188.jpgIMG_604111.thumb.jpg.2a80503c49f664938a78efebf427d5d8.jpgIMG_372211.jpg.67f03ba849fc185b12a403c3005be455.jpgIMG_01031.thumb.jpg.b9f8e26cf66d9700f34fa8a3fa7f73c2.jpgIMG_01001.thumb.jpg.6b5748830d08ab53ac522b1643507839.jpgIMG_00991.thumb.jpg.e0a83d066c407b5b2e9048d2370b7e2f.jpgIMG_00981(2).thumb.jpg.f41e66189a33d48c1e6b1fcbab251e2d.jpgIMG_372111.jpg.cb1c9f5c80dd3f01b6757ab0bb9ec3bb.jpgIMG_604211.thumb.jpg.fd1b5df627e270d305508be77c65d3e9.jpgIMG_604511.thumb.jpg.4f36087c601c34d1a2cf27678c8d3116.jpg

Va slik når eg fekk den

 

Veldig viktig !

Glemmer aldri for tre årsiden …

Goldt på å sette sammen e30 ,en Tds som ikke ville gå skikkelig pga lekkende pumpe samtidig som jeg hadde e28 som krevde sitt.

Holdt på å miste venner da jeg kun holdt på med de bilene hele tiden og aldri aldri mer .

Etter det har jeg lært ,viktig å ha et sosialt liv og ha det gøy med venner og hva det har å gi .

Idag har jeg et helt avslappet forhold til bilparken og koser meg kun med de ,noe du og må sørge for i byggeprosessen her 😊😊.

M5 ser fin ut den 💕

Eneste litt kjedelig er at, har et lokal som skal rives snart og må få den ned på bakken .. så må holde d gående hele tiden😅

M5 er ok for nå. Blir bedre etterhvert

IMG_01011.jpg

IMG_01021.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Børvis skrev:

Ja låg ute 16timer før eg kjøpte den😂 

Jeg har jo autosøk på sånt! Så varsel og skulle sjekke når jeg var hjemme. Glemte det litt og ringte fyren, men da var det alt en klovn som skulle ha den … 😂 skulle gi meg lyd hvis / hvis ikke den ble solgt..

vi vet jo hvordan den beskjeden lød! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...