bmw_man Skrevet Februar 23, 2018 Share Skrevet Februar 23, 2018 (endret) Da tiden har kommet for å bytte ut demperne på min e91 325d, ønsker jeg tips og innspill til nye. Klar favoritt har vert Bilstein, men har fått litt blanda kommentarer fra kjente om kvaliteten på Bilstein om dagen. Mtp lekkasjer mest. Har hatt to Bilstein dempere som har begynt å lekke etter relativt kort bruk sjøl også. (et par år på bruksbil med sporadisk "aktiv" kjøring). Så om noen har andre merker de er fornøyd med, så fyr løs. Gjerne også tips til forhandler. Interessant er sportslig karakter, kvalitet og at de må kunne brukes med org m-tech fjærer. Har noen liggende nye/lett brukte dempere kan det også vere interessant. Send PM. Endret Februar 23, 2018 av bmw_man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 24, 2018 Share Skrevet Februar 24, 2018 Jeg har sjekket litt ettersom jeg vurderer å senke min E91 320d Xdrive. Fått tips om Msport dempere med senkefjærer fra en forhandler. Jeg har også nemlig hørt at Bilstein har fått litt tvilsom rykte. Til Xdrive er det ikke så mye annet enn Bilstein å velge i, hvis man ønsker senkefjærer og dempere i en pakke. Og man ikke ønsker coilovers. Jeg har ikke funnet noe annet iallfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet Februar 24, 2018 Share Skrevet Februar 24, 2018 Jeg er veldig fornøyd med Koni.God kvalitet,holdbare og sportslige dempere.Gode til både hverdagskjøring og aktiv/sportslig kjøring:) De selger Koni dempere til E91 på autodoc.co.no.Jeg har handlet ting av dem før og er veldig fornøyd:)Det eneste er at det er litt lang leveringstid på noen ting. Ellers er det jo endel Koni dempere til E91 på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 24, 2018 Share Skrevet Februar 24, 2018 Sachs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 24, 2018 Share Skrevet Februar 24, 2018 Sachs ja. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Mars 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2018 On 24.2.2018 at 22.38, quandt1960 skrev: Sachs. Noen spesiell type av Sachs sine dempere.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå