MolbergMedia Skrevet Februar 25, 2018 Share Skrevet Februar 25, 2018 Hepphepp! Tenkte å få laget en liten tråd her hvor jeg kommer til å samle mine bilder som blir tatt av diverse BMW'er rundtom i Norge ettersom hvor jeg er på event's osv. Håper dere liker det dere ser, og kommer med feedback eller gjerne kontakt meg om dere er på treff generelt og kanskje vil ha noen bilder (hvis jeg er der). gallay, M-jakob, NeonMuffler og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MolbergMedia Skrevet Februar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2018 Gorg, gallay, Mathiseen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiseen Skrevet Februar 25, 2018 Share Skrevet Februar 25, 2018 Veldig pene bilder du tar! hvilken linse er brukt på de tre siste bildene? lurte litt på å handle en slik vidvinkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MolbergMedia Skrevet Februar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2018 Takktakk !👌 De tre siste bruker jeg Canon sin 16-35mm f/4.0 IS. Egentlig så vil jeg ha 2.8 versionen, men den er svindyr 🙈 så det får bli senere 👌 Gorg og Mathiseen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MolbergMedia Skrevet Februar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2018 Mathiseen og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Februar 25, 2018 Share Skrevet Februar 25, 2018 Fantastiske bilder! Gleder meg til å følge MolbergMedia reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 25, 2018 Share Skrevet Februar 25, 2018 Meget bra bilder 👌🏻😃 MolbergMedia reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå