viggo E34 Skrevet Mars 10, 2018 Share Skrevet Mars 10, 2018 Skal hente ett sett alpina dynamics som skal være ekte felger, men det jeg da lurer på er hvordan ser jeg forskjell? Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 10, 2018 Share Skrevet Mars 10, 2018 Det er støpt ALPINA i navet, enten framme eller bak, avhengig av modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Jeg tar sikkert feil. Mener at jeg har lest at alpina dynamics kun kom i 19» og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Tok screenshot av en ekte stempla alpia dynamic felg på ebay. Litt forskjell ja. Burde også gjenspeiles i pris da. Hvor mye kjøper du for? https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F332139945355 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 En tråd fra 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Heisann. For de fleste er det vanskelig å se forskjell på ekte Alpina og replikautgaver. Så da gjelder det å se på baksiden. Alle originale merkevarer har logo eller navn inngravert på baksiden. BBS, Alpina, Ronal osv.. Jeg legger merke til at T887 er inngravert og det lå litt i husken at GS Bildeler hadde denne modellen way back. Og ved et kjapt google-søk stemte mine antagelser. Så jeg/vi må nok meddele at det er replikafelger du er på vei til å hente. Og mest trolig fra GS. Dessuten er det ikke sikkert selger vet at det er replika engang. Som du ser på prisen fra 2011, så burde ikke det være så langt unna prisen du må betale, etter min mening. Med dette sagt er det sikkert kurrante felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mars 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2018 Da er det gs replica eller T887 ja. Er snakk om 4300 med gode dekk Så får se om man kanskje skal revurdere da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mars 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2018 Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mars 12, 2018 Share Skrevet Mars 12, 2018 @viggo E34 Den prisen hørtes ikke ille ut egentlig, om dekkene er ok. Den store forskjellen er om du kjøper originale felger og får uorginale, eller som i dette tilfelle at du vet de er kopier før selger har fått pengene sine. Du er dermed ikke lurt. Jeg hadde Alpina replika felger på min 118d, og det plagde meg ikke at de var kopier, fordi jeg vist at de ikke var ekte. Nå vet du at de ikke er ekte, og kan ta en avgjørelse ut fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 12, 2018 Share Skrevet Mars 12, 2018 7 timer siden, viggo E34 skrev: Da er det gs replica eller T887 ja. Er snakk om 4300 med gode dekk Så får se om man kanskje skal revurdere da... 4300 inkl. gode dekk er ingen upris Er det disse du vil ha, så kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå