mkj Skrevet April 24, 2018 Share Skrevet April 24, 2018 Til info ble det foretatt en større oppdatering av softwaren Bimmers kjører på i dag, 24.04.18. danskiii og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet April 25, 2018 Forfatter Share Skrevet April 25, 2018 Fikk også oppdatert "språkpakken" til forumet nå i morrest. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 26, 2018 Share Skrevet April 26, 2018 Woohoo! Endelig er tidsangivningen for forum tråder korrekt! Nå vises det noe reelt. Meget bra. mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mai 5, 2018 Share Skrevet Mai 5, 2018 Etter denne oppdateringen fungerer ikke "Unread" knappen hos meg. Gjelder det flere? www.bimmers.no/discover/unread/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mai 12, 2018 Share Skrevet Mai 12, 2018 Fungerer unread knappen hos dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 12, 2018 Share Skrevet Mai 12, 2018 40 minutter siden, bimmerfun skrev: Fungerer unread knappen hos dere andre? Fungera av meg, men e blitt slik som "Innhold jeg har skrevet i", nemlig blitt veeldig treig. Må venta kanskje 15 sekund før det skjer nåke 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mai 12, 2018 Share Skrevet Mai 12, 2018 26 minutter siden, RF91 skrev: Fungera av meg, men e blitt slik som "Innhold jeg har skrevet i", nemlig blitt veeldig treig. Må venta kanskje 15 sekund før det skjer nåke 😐 Prøvde nå - og funket hos meg etter 15sekunder også. Ble rett også, ulest innhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 12, 2018 Share Skrevet Mai 12, 2018 2 timer siden, bimmerfun skrev: Prøvde nå - og funket hos meg etter 15sekunder også. Ble rett også, ulest innhold.. Flott ☺ Får satsa på at detta blir fiksa etter kvart *hint hint* bimmerfun reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mai 24, 2018 Share Skrevet Mai 24, 2018 Buuuump! Er ikke dette en easy fix? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juni 17, 2018 Share Skrevet Juni 17, 2018 Blir det aldri fikset? Begynt å slutte å lese her inne pga dette problemet 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet August 20, 2018 Share Skrevet August 20, 2018 Zzzz... snart 4mnd siden problemet oppsto. Ingen tegn til å fikse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 20, 2018 Share Skrevet August 20, 2018 Slutter du å lese på forumet for en liten bug? 🤔 Blir nok rettet i neste store oppdatering, er da ikke noe som haster krise krise.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 Bruker kun den funksjonen. Trykker for å lese nye innlegg etter forrige gang jeg har vært inne. Hva gjør andre? Trykker seg nedover i underforumene? Ser jo det at det er kun jeg som bruker den siden ingen andre klager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 Jeg også bruker kun "ulest innhold" (og "innhold jeg startet.") Har også irritert meg over hvor tregt det går, spesielt når du endelig kommer inn, trykker innpå en av trådene som dukker opp, leser ferdig og trykker tilbake, og så tar det like lang tid å laste inn oversikten over trådene igjen. Alternativet er å åpne alt du vil lese i nye faner. Av og til virker ikke knappen/lenken heller. Da må jeg 'trykke & holde'/høyreklikke på lenken og åpne den i en ny fane. Bare minner meg selv på at forumet er gratis i bruk og at det forhåpentligvis blir fikset med tiden. Irriterende, ja, men ikke det verste problemet som kan oppstå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå