Sjøbuse Skrevet Mai 19, 2018 Share Skrevet Mai 19, 2018 Siden jeg solgte 740'n i september 2014 for å kjøpe hus har det gått i Seat. Den ville det ha kostet for mye å fikse for å få EU-godkjent. De ble det "ny" bil i stede. Valget falt da på en 1997 320iA cab. Så langt er jeg fornøyd, men noe må fikses. Meget trang bil sammenlignet med 740'n 😜 Vehicle options L801ANational version Germany/Austria P971A Exclusive package P972A Comfort Package S214AAutomatic stability control (ASC+T) S240A Leather steering wheel S243A Airbag for front passenger S246A Manually adjust. steering column S277A BMW LA wheel/double spoke S305A Remote control for central locking S320A Deleted, model lettering S380A Hardtop-preparation S391A Softtop, dark blue S395A Rollover protection system S399A Softtop, electromech. all-autom. S411A Window lifts,electric,front/rear S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S473A Armrest front S494A Seat heating driver/passenger S498A Headrests, rear, mechanically adjustable S508A Park Distance Control (PDC) S510A Headlight aim control S520A Fog lights S528A AUTOMATIC AIR FLOW CONTROL S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S556A Outdoor temperature indicator S669A Radio BMW Business RDS S818A Battery master switch S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German AnnikenE36, Mathiseen, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 19, 2018 Share Skrevet Mai 19, 2018 Gratulerer, da! Denne så jo pen ut. Sjøbuse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2018 Den ser ut til å være i meget god stand. Byttet masse i drivverk bremser og understell. Den virker veldig tight og fin å kjøre. Fulgte med originale rød/hvite baklykter, men den ene er det er hull i heldigvis ikke de værste "jallalyktene" på den. Eneste som må fikses nå er cabben. Den går, men den må ha litt hjelp pga noen stag og sånn kanskje må justeres/byttes. Taket treffer lokket på vei opp og ned. Også er bakruta moden for utskiftning. Thundercoil og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 Det er jo absolutt ikke gale, med tanke på hvor gamle disse er nå. Også kjekt når mye av det viktigste er gjort før kjøp. Sjøbuse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 Gratulerer med fin bil . E36 er jo knallfine . Sjøbuse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 Gratulerer, så veldig ryddig ut. Skal dog sies at jeg gleder meg til å se den med de eneste riktige lyktene til E36, nemlig originale Sjøbuse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2018 12 minutter siden, Gabz skrev: Gratulerer, så veldig ryddig ut. Skal dog sies at jeg gleder meg til å se den med de eneste riktige lyktene til E36, nemlig originale Takk. Den virker ryddig og bra ja. Leter etter de. Ligger et sett i bagasjerommet med hvite blinklys, men den ene har en sprekk og et hull. Hadde ikke planer om å bruke så mye penger på "unødvendige ting/ styling" da det meste må gå til hus for tiden, men om noen har et sett baklamper eller bare den venstre lykta til en billig penge så tar jeg de/den jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 Skjønner, skjønner! Deilig sommercruiser er det iallefall Sjøbuse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2018 Ja. Meget fornøyd. Bare justere og bytte noe deler i cabben så den virker 100% nå så blir det bra. bilen gikk vist i Spania i starten. Så den slapp nok unna veisalt i mange år. Den har også ac, men det er kanskje vanlig på cab uansett land? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2018 Skulle jo egentlig ikke bruke no "unødvendige" penger på å pynte denne bilen, men standard fronten er jævlig kjedelig på E36. Også kom jeg over en meget billig fanger. Da ble det til at jeg bytta front i dag. Før jeg begynte. Etter jeg var ferdig. Spoileren under fangeren er ikke montert. Kommer på når jeg får tak i noen passende skruer. Fikk også noen "øyelokk" ille billig. Har ikke montert de ennå. Bare testet de på. Ja eller nei til øyelokk? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 6, 2018 Share Skrevet Juli 6, 2018 Ble veldig bra med ny frontfanger, selv om jeg også liker den originale. Men M-tech er såklart å foretrekke Vurdert M-diffusor bak? Angående øyelokk så stemmer jeg for uten. Ellers fin bil, E36 cabriolet ligger høyest på lista mi over bil nr. 2 ved anledning BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2018 11 minutter siden, Marius2002 skrev: Vurdert M-diffusor bak? Passer den i standard bakfanger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 6, 2018 Share Skrevet Juli 6, 2018 (endret) 14 minutter siden, Sjøbuse skrev: Passer den i standard bakfanger da? Du, det mener jeg den gjør! Hadde det på min gamle E36. Om ikke eier før meg hadde på uoriginal M-look-diffusor da. Men var standard bakfanger. Edit: Søkte litt og her tok jeg feil. M-tech diffusoren krever litt tilpasning, men det er flust med M-look-a-like ettermarked-diffusorer som passer rett på Endret Juli 6, 2018 av Marius2002 Sjøbuse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 8, 2018 Share Skrevet Juli 8, 2018 Pent med M! Men definitivt nei til øyelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 1, 2018 Forfatter Share Skrevet November 1, 2018 Da er nytt tak montert. Vinterhjul og en skikkelig vask til helgen. Så er den klar for vinteren. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå