Gå til innhold

Aircondition kompressor E65


Sasasa
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 06' 730d som skulle inn for å skifte AC reim og løpehjul. Men fikk en telefonnom at det var AC kompressoren som var gåen. De fant litt spon der. Sjokket kom når de sa at delen kostet ca 6500,- eks mva. Så har dere noen tips til hvor man kan kjøpe denne rimeligere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sasasa skrev:

Har en 06' 730d som skulle inn for å skifte AC reim og løpehjul. Men fikk en telefonnom at det var AC kompressoren som var gåen. De fant litt spon der. Sjokket kom når de sa at delen kostet ca 6500,- eks mva. Så har dere noen tips til hvor man kan kjøpe denne rimeligere? 

Let på koed.no

De selger nye og brukte kompressorer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for og være frekk men det synes jeg hørtes rimelig ut. Til sammenligning så måtte søsteren min ha en ny en til en Toyota Corolla for et par år siden. Den kostet nesten 17000.

Endret av Rune-K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rune-K skrev:

Ikke for og være frekk men det synes jeg hørtes rimelig ut. Til sammenligning så måtte søsteren min ha en ny en til en Toyota Corolla for et par år siden. Den kostet nesten 17000.

Ja da får jeg jo bare prise meg lykkelig for at jeg ikke har Corolla :P  Men nå er 6500,- eks mva og jobb en grei sum det også. Og i allefall med tanke på at det er svidd av snaue 150K på rep på denne bilen.... Derfor sparer man der man kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...