Andreas1 Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 Vurderer skifte fra E39 til F10 / F11 og har noen spørsmål; Hvilke dieselbiler/modeller er 6-sylindret? Digitale instrumenter, - er det ekstrautstyr, modellavhengig eller årsavhengig? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 Det kom vel som standar i allefall på lci modellene, usikker på om du fikk det som ekstra utstyr på pre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 525d frem til 09/2011 er sekssylindret. Ellers må man opp på 530d/535d/M550d for å få sekssylindret dieselmotor. Frem til 07/2012 ble det levert standard instrument og 6WA (kjent som "black panel" - semidigitalt). Fra 07/2012 var det standardpanelet, 6WA og 6WB som er heldigitalt. Standardinstrument 6WA - black panel 6WB - digitalt instrumentpanel Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 6WA som standard og 6WB som tilvalg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 Nei, standardpanel som standard. 6WA og 6WB er ekstrautstyr, men 6WB ble ikke tilgjengelig før 07/2012 ifb. introduksjonen av NBT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Så jeg ser da etter en 530d, nyere enn 2012 modell med utstyrskode 6WB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 En rask tur på finn viser bare noen få med slike instrumenter. Er det et uvanlig tilvalg? Mye hokus-pokus å bygge om fra analog til digital? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 28 minutter siden, Andreas1 skrev: En rask tur på finn viser bare noen få med slike instrumenter. Er det et uvanlig tilvalg? Mye hokus-pokus å bygge om fra analog til digital? Bytte instrument (Gjort på 5min) for så å kode, men de er ikke billige, koster rundt 10K på Ebay for brukte, for det meste fra Latvia og Polen , regner med dette er Instrument som kan også ha vært på Europeiske og/eller Norske biler (Altså type mafia virksomhet ish) Andreas1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Takk for engasjement. Syntes det var lettere å få E39-er slik jeg ville ha dem enn F10 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 3 timer siden, Sand1 skrev: Det kom vel som standar i allefall på lci modellene, usikker på om du fikk det som ekstra utstyr på pre. Hva er Lci? En stund siden jeg oppdaterte meg 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Nei, standardpanel som standard. 6WA og 6WB er ekstrautstyr, men 6WB ble ikke tilgjengelig før 07/2012 ifb. introduksjonen av NBT. Og NBT? Hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 6 minutter siden, Andreas1 skrev: Hva er Lci? En stund siden jeg oppdaterte meg 😬 "Life Cycle Impulse" eller Facelift om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Haha! Akkurat det hadde jeg aldri gjettet. Når jeg en dag skal selge eller bytte inn bilen min har jeg da altså moderne sagt en 525d LCI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 (endret) 14 minutter siden, Andreas1 skrev: Og NBT? Hva betyr det? Next Big Thing. Er en "oppdatert" versjon av CIC systemet. Litt andre farger, raskere system, noen ekstra ting (som sport display blant annet), og om jeg ikke tar feil er combox bygget i selve headuniten. Edit: glemte seff å si at NBT/CIC/CCC er navn på idrive systemene som bmw bruker Endret Juni 1, 2018 av ///M-ini95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 Grei oversikt her: http://support.mycarly.com/knowledge-base/which-version-is-you-idrive-ccc-cic-or-nbt/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå