BMWforalle Skrevet Juni 13, 2018 Share Skrevet Juni 13, 2018 Endelig er ”vårpussen” unnagjort. Grundig rengjøring, lett polering med min nye Rupes DA-maskin, den fikk jeg i 70-årspresang, og et lag med Swiss Wax Shield fikk lakken til å skinne et lite hakk ekstra. Det var ikke mye korrigering av lakken, det er fremdeles spor av vaskeriper, men noen småskrammer forsvant i alle fall. Jeg er ikke god på heftige korrigeringer, men bilen ble fin den, og den holder seg godt etter sju år på veien og 190 tusen km på telleren. Veldig fornøyd med ”drømmebilen.” Bare gøy kjøring og ingen reparasjoner. Kennethe34, tennbrikket, BjornarHS og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 13, 2018 Share Skrevet Juni 13, 2018 Så ut som en ordentlig vårpuss det der, ble jo riktig så blank og fin. Må få legge til at du har en utrolig kul bil for en 70 åring. BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 14, 2018 Share Skrevet Juni 14, 2018 Denne liker jeg. Møter på deg i ny og ne rundt Klepp. Alltid blank i pelsen den bilen din BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 14, 2018 Share Skrevet Juni 14, 2018 Blank bil er balsam for sjelen BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 Takker og bukker for trivelige kommentarer. Det varmer. :-) Så lenge kona og jeg kommer oss inn og ut av bilen vil vi gjerne beholde den. :-) AlexHD reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 19, 2018 Share Skrevet Juni 19, 2018 Absolutt respekt å ha en så ungdommelig bil og 70 år Alltid kjekt å se slike bildeoppdateringer! BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå