Mons1 Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 (endret) BMW begynte produksjon av LCI(Facelift) for F10/F11 i july 2013. Jeg har en 08/13 F11. Hvordan kan jeg finne ut om dette er en LCI eller ikke? Skal prøve å finne bakre støtsfanger til denne. BTW: Er det forskjell på bakre støtsfanger mellom pre-LCI eller LCI? Endret Juli 20, 2018 av Mons1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 Enkelt Har du blinklys i speil = lci Blinklys i skjermer forran = pre lci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Juli 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2018 9 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Enkelt Har du blinklys i speil = lci Blinklys i skjermer forran = pre lci blinkelys i speil ja, så da har jeg LCI Men til spørsmål nr 2. Er det forskjell på bakre støtsfanger mellom pre-LCI og LCI? RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 Utifra hva jeg kan se i delekatalogen, er det like delenr på både m sport og "standard" på både LCI og pre LCI. Dette gjelder da bak. Forran vet jeg det er forskjell på både m sport og ikke m sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Juli 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2018 3 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Utifra hva jeg kan se i delekatalogen, er det like delenr på både m sport og "standard" på både LCI og pre LCI. Dette gjelder da bak. Forran vet jeg det er forskjell på både m sport og ikke m sport. Har ingen M-Sport, så det er ikke en sak. Klarte å ramponere støtsfangeren bak da jeg rygget i en stein som lå gjemt under snøen. Slo et stort stykke ut av hjørnet på støtsfangeren bak. Ikke mulig å reparere. Ser at det finnes en mengde bra tilbud på eBay. En endelig siste spørsmål: Hvor finner jeg lakk-koden/fargenavn? Finner dette ingen plass. Står bare "Svart" på det jeg kan finne i papirene. Det er ikke metallic, så hva heter denne standard svart på F10/F11? RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 4 minutter siden, Mons1 skrev: Har ingen M-Sport, så det er ikke en sak. Klarte å ramponere støtsfangeren bak da jeg rygget i en stein som lå gjemt under snøen. Slo et stort stykke ut av hjørnet på støtsfangeren bak. Ikke mulig å reparere. Ser at det finnes en mengde bra tilbud på eBay. En endelig siste spørsmål: Hvor finner jeg lakk-koden/fargenavn? Finner dette ingen plass. Står bare "Svart" på det jeg kan finne i papirene. Det er ikke metallic, så hva heter denne standard svart på F10/F11? RS Har du regnr. så finner vi det fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Juli 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2018 1 minutt siden, Marius2002 skrev: Har du regnr. så finner vi det fort. YN62015 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Juli 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2018 Fant det ut på BMW VIN Decoder: SCHWARZ 2 (668) :-) Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 Herlig kan også finne koden i dørkarmen (passasjerside) I mitt tilfelle er det lakkode 300 (alpinweiss 3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 Nå, Mons1 skrev: Har ingen M-Sport, så det er ikke en sak. Klarte å ramponere støtsfangeren bak da jeg rygget i en stein som lå gjemt under snøen. Slo et stort stykke ut av hjørnet på støtsfangeren bak. Ikke mulig å reparere. Ser at det finnes en mengde bra tilbud på eBay. En endelig siste spørsmål: Hvor finner jeg lakk-koden/fargenavn? Finner dette ingen plass. Står bare "Svart" på det jeg kan finne i papirene. Det er ikke metallic, så hva heter denne standard svart på F10/F11? RS Vet ikke hvor mye fartstid du har på ebay, men du er klar over at mange av tilbudene på ebay ikke er så gode som de kan se ut for å være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 @Mons1 glem Ebay. For 1000 lapp får du original brukt fanger på finn, og det i samme farge som din. Da har du til og med råd til å polere/fikse opp fangern til skikkelig bra stand. https://www.finn.no/106854580 M-Tech og Mons1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 21, 2018 Share Skrevet Juli 21, 2018 19 timer siden, Mons1 skrev: BMW begynte produksjon av LCI(Facelift) for F10/F11 i july 2013. Jeg har en 08/13 F11. Hvordan kan jeg finne ut om dette er en LCI eller ikke? Skal prøve å finne bakre støtsfanger til denne. BTW: Er det forskjell på bakre støtsfanger mellom pre-LCI eller LCI? Du svarer jo egentlig selv på spørsmålet ditt. Juli 2013 = 07/2013. Du har en august 2013 = 08/2013. Std. F11 LCI bruker samme støtfanger som pre-LCI. F10 LCI har derimot en ny fanger. Jeg presiserer for ordens skyld at dette gjelder standardutgaver og kun bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå