Gå til innhold

Hvordan finne ut om jeg har en F11 LCI?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

BMW begynte produksjon av LCI(Facelift) for F10/F11 i july 2013. Jeg har en 08/13 F11. Hvordan kan jeg finne ut om dette er en LCI eller ikke?

Skal prøve å finne bakre støtsfanger til denne.

BTW: Er det forskjell på bakre støtsfanger mellom pre-LCI eller LCI?

Endret av Mons1
Skrevet
9 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Enkelt

Har du blinklys i speil = lci

Blinklys i skjermer forran = pre lci

blinkelys i speil ja, så da har jeg LCI :-)
Men til spørsmål nr 2. Er det forskjell på bakre støtsfanger mellom pre-LCI og LCI?

RS

Skrevet

Utifra hva jeg kan se i delekatalogen, er det like delenr på både m sport og "standard" på både LCI og pre LCI. Dette gjelder da bak. Forran vet jeg det er forskjell på både m sport og ikke m sport. 

Skrevet
3 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Utifra hva jeg kan se i delekatalogen, er det like delenr på både m sport og "standard" på både LCI og pre LCI. Dette gjelder da bak. Forran vet jeg det er forskjell på både m sport og ikke m sport. 

Har ingen M-Sport, så det er ikke en sak.
Klarte å ramponere støtsfangeren bak da jeg rygget i en stein som lå gjemt under snøen. Slo et stort stykke ut av hjørnet på støtsfangeren bak. Ikke mulig å reparere. Ser at det finnes en mengde bra tilbud på eBay.

En endelig siste spørsmål: Hvor finner jeg lakk-koden/fargenavn? Finner dette ingen plass. Står bare "Svart" på det jeg kan finne i papirene. Det er ikke metallic, så hva heter denne standard svart på F10/F11?

RS

Skrevet
4 minutter siden, Mons1 skrev:

Klarte å ramponere støtsfangeren bak da jeg rygget i en stein som lå gjemt under snøen. Slo et stort stykke ut av hjørnet på støtsfangeren bak. Ikke mulig å reparere. Ser at det finnes en mengde bra tilbud på eBay.

En endelig siste spørsmål: Hvor finner jeg lakk-koden/fargenavn? Finner dette ingen plass. Står bare "Svart" på det jeg kan finne i papirene. Det er ikke metallic, så hva heter denne standard svart på F10/F11?

RS

Har du regnr. så finner vi det fort.

Skrevet
Nå, Mons1 skrev:

RS

Vet ikke hvor mye fartstid du har på ebay, men du er klar over at mange av tilbudene på ebay ikke er så gode som de kan se ut for å være?

Skrevet
19 timer siden, Mons1 skrev:

BMW begynte produksjon av LCI(Facelift) for F10/F11 i july 2013. Jeg har en 08/13 F11. Hvordan kan jeg finne ut om dette er en LCI eller ikke?

Skal prøve å finne bakre støtsfanger til denne.

BTW: Er det forskjell på bakre støtsfanger mellom pre-LCI eller LCI?

Du svarer jo egentlig selv på spørsmålet ditt. :)

Juli 2013 = 07/2013. Du har en august 2013 = 08/2013.

Std. F11 LCI bruker samme støtfanger som pre-LCI. F10 LCI har derimot en ny fanger. Jeg presiserer for ordens skyld at dette gjelder standardutgaver og kun bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...