Gå til innhold

Nyheim's '03 E46 320ci Clubsport *Estoril*


Nyheim
 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Nei, fysj å fysj. 3 delte gromhjul er det eneste rette her. 

 

5 timer siden, Nyheim skrev:

Takk for det, papertiger :) Blir nok ikke GS Raptor, syns ikke de særlig pene. Men blir heller ikke 3-delte gromhjul med det første. Alt for dyrt. Om bilen blir bygget om til M54B30 så er det mulig ja, men inntil da blir det noe annet.

Kun @magneten som tok denne ja 😛 helt ærlig, hadde du satt GS felger på denne tror jeg nesten jeg hadde vurdert å reist helt opp til deg og personlig skrudd de av bilen for så å kutte de opp i småbiter med vinkelsliper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, papertiger skrev:

Kun @magneten som tok denne ja 😛 helt ærlig, hadde du satt GS felger på denne tror jeg nesten jeg hadde vurdert å reist helt opp til deg og personlig skrudd de av bilen for så å kutte de opp i småbiter med vinkelsliper.

For den kjøreturen kan du gledelig få prøvelåne mine massasjekuler. (Jeg har også vinkelsliper om du trenger det.)

Etter noen dagers bruk skal de legges til utstrekning på oppvarmet gulv i 48 timer.

16291197-EC89-40B7-97E3-97A361693A3B.thumb.jpeg.86d3f8e473925c8d6ea69c6f1edb0b73.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ron Jeremy skrev:

E46 og CS, vanskelig å få det noe bedre enn dette. Hvordan er 2.2 kontra din forrige 325i?

Takk takk :) Man merker forskjell på 2,2 og 2,5 ja. De 22 ekstra hestekreftene kommer godt med i forbikjøringer osv. Nå er jo den her automat oppå det hele. Ellers så er B22 mindre utsatt for oljeforbruk, som M54 er kjent for, enn B25 og B30, og det merkes også da den forrige brant mer olje enn denna. Selv om B22'n har gått 345.000 km, altså 185.000 km mer enn B25'n så brenner den mindre olje.

Er helt utrolig, snart 350.000 km. Ikke en dråpe med oljelekkasje, utrolig lettstartet, ikke et kvekk av ventiltikk ved oppstart og den er frisk og rask, ingen tull. M50-serien altså... gode motorer. Har veldig lyst å dra til England å hente en billig 330ci manuell å hive over motor og drivverk også ha resten av bilen som delebil evt. selge den som delebil.

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, fxslin skrev:

Arc-8 er tøffe! Lyst på de selv:-) Bilde for inspirasjon!
Bilde

blir spennende å følge tråden!

Takk for det :) Tøffe felger, ja!

3 timer siden, Amistad skrev:

Gratulerer med flott bil :)

Tusen takk :) 

3 timer siden, papertiger skrev:

 

Kun @magneten som tok denne ja 😛 helt ærlig, hadde du satt GS felger på denne tror jeg nesten jeg hadde vurdert å reist helt opp til deg og personlig skrudd de av bilen for så å kutte de opp i småbiter med vinkelsliper.

2 timer siden, magneten skrev:

For den kjøreturen kan du gledelig få prøvelåne mine massasjekuler. (Jeg har også vinkelsliper om du trenger det.)

Etter noen dagers bruk skal de legges til utstrekning på oppvarmet gulv i 48 timer.

Bilde

Jeg må le av dere 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder av bilen :) Den må dessverre selges grunnet skolegang, og behov for penger og pendlerbil man ikke trenger å være så redd for :P Vært god bil, tross den høye km-standen. Ved interesse er det bare å sende meg melding, eller ringe på 47311115.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=121440264

IMG_9270.JPG

IMG_9282.JPG

IMG_9286.JPG

IMG_9293.JPG

IMG_9316.JPG

IMG_9329.JPG

IMG_9335.JPG

IMG_9348.JPG

IMG_9354.JPG

IMG_9359.JPG

IMG_9377.JPG

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...