A.Ertesvåg Skrevet Oktober 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2019 Nei, har eigentleg ikkje gjort noko meir etter siste update 😊 har blitt huseigar så har blitt litt andre prioriteringar i det siste. Håper å få tid til bilen sånn den blir klar til våren men er mykje jobb på huset så me får sjå kva tiden bringer. S.Terum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet Oktober 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2019 På 7.10.2019 den 17.29, Danieljensen skrev: Knall gøy og følge dette prosjektet 😀 mye fine løsninger 👌👍 Takk skal du ha, det er bra 😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet Oktober 10, 2019 Share Skrevet Oktober 10, 2019 Mye bra arbeid her! Følger A.Ertesvåg og S.Terum reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 10, 2019 Share Skrevet November 10, 2019 Dette ser ut til å bli saker ja😃👌🙌🏼👏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet November 18, 2019 Forfatter Share Skrevet November 18, 2019 Har knipsa eit par bilder av bilen med det som kjem til å bli spinnefelgane 😄 har også fått i hus turbo for ei stund sia, Borg Warner SXE😄 må finne på noko lurt med framskjermane om eg skal bruke desse felgane framme 🤔 S.Terum reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet Mars 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2020 (endret) Har fått meg nokon timar i garasjen i det siste. Så legger ut ein liten uppdate😄 Som dykk sikkert ser har det gått med nokon timar på eksosbygging 😄 har også montert litt diverse greier i bilen. Har laga feste til tablett. Alt av målarar osv blir på denne. Denne blir kobla opp mot Maxx ecu’en. Har laga plata til datasprutet osv. Denne er hengsla sånn at den blir sjult under dashbordet. Planen er å dra ledninger gjennom hola eg har laga. kjøpte ei vifte på eBay for 200kr. Lakka knottane då dei var litt fargekrasj. brakett til brekk reservoaret. lagde meg ei pynteplate der speedoen har vært. Takk for denne gang. Håpar det let seg gjere og bruke litt tid i garasjen framover 😄 Endret Mars 21, 2020 av A.Ertesvåg volvobrage, S.Terum, Mathiseen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 22, 2020 Share Skrevet Mars 22, 2020 Går framover her Ser meget bra ut så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet Mars 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2020 7 minutter siden, Gabz skrev: Går framover her Ser meget bra ut så langt! Sakte men sikkert 😄 takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå