Gå til innhold

M Performance Blackline Tail Lights F30

B3MR
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Forsøker å finne frem i jungelen av informasjon her, så gjerne pek meg i retning av en eksisterende tråd.

Hvis ikke, begynner jeg gjerne en ny diskusjon.

1. Hva synes folk om Black line baklys?

2. Trenger man ekstra ledninger?

Jeg har et prosjekt på en Alpinhvit 330e 2016, hvor jeg skal kjøre en crome clean blant annet og nå bytte baklys.

Alle erfaringer med dette, og eventuelt hvor jeg får kjøpt rette kabler tas i mot med stor takk :)

B3MR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, B3MR skrev:

Hei,

Forsøker å finne frem i jungelen av informasjon her, så gjerne pek meg i retning av en eksisterende tråd.

Hvis ikke, begynner jeg gjerne en ny diskusjon.

1. Hva synes folk om Black line baklys?

2. Trenger man ekstra ledninger?

Jeg har et prosjekt på en Alpinhvit 330e 2016, hvor jeg skal kjøre en crome clean blant annet og nå bytte baklys.

Alle erfaringer med dette, og eventuelt hvor jeg får kjøpt rette kabler tas i mot med stor takk :)

B3MR

Siden du spør, så synes jeg de originale LCI baklyktene er mye finere enn blackline. Får på en måte et inntrykk av en pimpa Avensis eller tilsvarende med de lyktene der. Så jeg ville ikke byttet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Nettopp, ja! Smaken er som baken, skjønner jeg! Er originale lys fra BMW og ganske mange M3 ruller rundt på veiene med disse lysene, så pimpa Avensis er vel å dra den noe langt, men er innforstått med at jeg begynner å nærme meg FAF tilstander. Kan uansett bytte tilbake, men må bare prøve - lysene ligger i en ekse i bagasjen alt ;-)

For dere som har byttet tidligere, tar jeg gjerne i mot råd som sagt. Mener jeg har lest at man må trekke litt nye ledninger om jeg ønsker å få blinkern også på lykta på bagasjelokket til å fungere?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er udåden unnagjort 😂 Legger ved bilde. Synes det ble ganske bra - uten sort spoiler synes jeg uttrykket blir ganske annerledes. Smak og behag det også selvsagt, men blir nok ikke noe sort spoiler på denne.

Har innsett at det også er delte meninger om M merket. Dette har jeg ikke satt på selv, men var på da jeg kjøpte den - har debadget edrive på begge sider og m merket foran på venstre side. Høyre side foran er igjen og bak. Nå venter jeg på lakkert sort diffuser og front leppe lakkert alpinhvit og sort, se bilde. 

unnamed.jpg

unnamed_(1).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-merket må fjernes :P 

Blir bra med frontleppe, fint når flippene er i bilens farge og selve leppa i sort. Blir det Performance-diffuser eller standard bare lakkert sort? Ville fått lakkert/foliert refleksene i samme slengen - og fjernet skiltholderne (fest med borrelås eller dobbelsidig teip). Ville også hatt 330e-dekalene i sort blank istedenfor krom :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppa er på. Som du sier kun leppa i høyglans sort og resten i samme farge som bilen. Diffuser er M performance som er lakkert i høyglans sort. Jeg har også kjøpt ferdig lakkerte reflekser, men fant ikke høyglans sort, så de er lik original diffuser. Må bare teste og se om det allikevel blir bra.

Vurderer nå høyglans sort lakkert grid. Tror det kan bli kult, bare litt usikker siden active  cruis "boksen" sitter der!?!

Tenkte plastidip på 330emerket, men da blir det matt. Noen bedre forslag på de? Vil helste unngå dip, wrap etc. Kjører lakk der jeg kan. Blir det ok i blank sort?

Så står litt motor-"fiks";), felger og luftfilter på tur.... må bare søke tillatelse hos you know who😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke lang tid før gode råd blir virkelighet. Da er diffuser på, lakkerte reflekser, så har jeg fjernet ramme på skilt og festet med 3M dual lock - synes det ble vilt kleen. Så klarte jeg ikke dy meg, måtte gå for sorte emblemer også. Må si jeg er fornøyd. Se resultat under 😊

6CE9EF49-35B9-4955-886A-93AC59659E97.jpeg

927DF46E-8E70-4562-8603-1B9BEB661022.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...