Cain Skrevet Juli 26, 2018 Share Skrevet Juli 26, 2018 Følte bilen trengte litt proff behandling og satte den inn hos et bilpleiesenter i Mosjøen. Vel anvendte penger. Bilen er pen til tross for alderen, kun en ørliten bulk på bagasjelokk og en liten ripe under som må gjøres noe med. Her noen bilder jeg tok i etterkant. fupsaker, Chris A, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 26, 2018 Share Skrevet Juli 26, 2018 Det så veldig bra ut, Jeg har også en bil som ser bra ut på avstand men som er full i swirls og lignende som ligger over mitt kunnskapsnivå å gjøre noe med så en tur til fagfolk ser ut som et klokt valg når man ser hvor fin din 2012 modell ble 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cain Skrevet Juli 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2018 1 minutt siden, Hpi skrev: Det så veldig bra ut, Jeg har også en bil som ser bra ut på avstand men som er full i swirls og lignende som ligger over mitt kunnskapsnivå å gjøre noe med så en tur til fagfolk ser ut som et klokt valg når man ser hvor fin din 2012 modell ble 👍 Takk for det. Jeg begynte å polere den selv men gikk trøtt og hadde kun henda som utstyr, så bestemte meg for at den fortjente noe bedre. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 26, 2018 Share Skrevet Juli 26, 2018 Hvor lenge måtte de ha bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cain Skrevet Oktober 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2018 På 26.7.2018 den 12.32, Hpi skrev: Hvor lenge måtte de ha bilen? Hei. Beklager sent svar..fikk ikke noe varsel. De hadde bilen noen timer..Dvs jeg dro å hentet den neste dag. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cain Skrevet Oktober 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2018 To nye høstbilder. Hjelper på med godt fotoutstyr, i tillegg nydelige høstfarger rundt om. cityhopper og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cain Skrevet Oktober 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2018 Her har jeg lagt på vinterdekkene. Felgene er ikke spesielt fine men det holder på vintertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Oktober 13, 2018 Share Skrevet Oktober 13, 2018 Flott bil i flotte høstfarger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cain Skrevet Oktober 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2018 7 minutter siden, Chris A skrev: Flott bil i flotte høstfarger! Takk for det. Bilen er genial, ikke en feil foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå