Gå til innhold

Conquest
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som kjører med KW3 på F11xdrive uten EDC.  Lurer på hvor "stivt" kan man stille dempere.. (er dette noe jeg kan bytte selv, eller kreves det noe spesialverktøy?) 4hjulskontroll må jo taes etter bytte.

Hvor anbefales det å handle dette.. (har bare sjekket ett sted, "billige ….." men 26k var drøyt.) Men det koster vel å leke kar.

På forhånd takk for tilbakemld.

Bfo: el ikke..

Avantgarde M510 21` (2).jpg

Endret av Conquest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott.. akkurat det jeg håpet på.  Og prisen var ikke så ille, du har bare trekk bak, hvis jeg husker riktig. (har lest hele tråden din for noen år siden!)

Du som er flink! Kan du hjelpe meg med en link. 530xd 11"mod 190kw 

(Ikke for å smiske, men din bil er gjennomført og flott) (jeg er som de fleste, Sniker rundt og ser, men legger ikke igjen en kommentar.. Beklager....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.kwsuspensions.net/productfinder/BMW_5er_Limousine_F10__5L__530d_xDrive_Diesel_190KW_2993ccm_four_wheel_drive_JsTxAQp071YuY6ojpGxxww../56/Street_Performance

2 varianter, en med og en uten EDC, er vel bare en resistor som man plugger i bilen om man har EDC. KW lager egentlig ganske bra greier, trenger ikke noe spesialverktøy for å justere demping og kompresjon annet en det småtteriet som følger med.

Baan Velgen handlet jeg felger hos i sommer og det er helt ufarlig, Hendrik er trivelig, prater bra engelsk og rask på å svare. Om du ikke vil det så handlet jeg mitt senkesett til Audien her: https://www.facebook.com/KWNorge/ Tok bare kontakt via messenger og fikk svar etter kort tid, helt ufarlig det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nesten helt nye KW-dempere på denne bilen hos bilopphuggeren for noen dager siden. Kan sikkert fås for en slikk og ingenting. Og bremseskivene var så nye at beskyttelsesbelegget ikke var slitt av enda. Skulle ha 100 kr stykket for dem, også klossene skulle jeg få med, men passet ikke min bil. Bilen har stått et helt år, merkelig at ingen har plukket dette.

Tok noen bilder faktisk, så bare si fra om noen er interessert.

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...