k.p Skrevet Desember 11, 2018 Share Skrevet Desember 11, 2018 Hei. Kan man kode hvilket som helst batteri med ncs,inpa,tool 32? Tenker om det er mulig å legge inn ett 100 amper selv om bilen er levert med 90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 12, 2018 Share Skrevet Desember 12, 2018 Nei, mener at maks på e6x chassis er 95ah. Det finnes ikke en større verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Desember 12, 2018 Share Skrevet Desember 12, 2018 Innbiller meg at 100 eller 110 også er mulig på e6x. Da jeg kjøpte nytt 95ah batteri til min i fjor husker jeg at valget stod mellom å registrere 90ah eller 100ah i Carly. Innebiller meg at 110 også var er en mulighet, men skal ikke være skåsikker der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Hvis du bytter fra eller til AGM eller opp eller ned i Ah så må du kode og registrere byttet Men det finnes ikke koding for 100Ah AGM så da må du gå for nærmeste under som er 90. Det samme gjelder for 95Ah. Så i teorien hvis begge er AGM og tidligere er registrert 90 så kan du bare registere byttet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k.p Skrevet Desember 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2018 Har bestilt ett 95 amper agm. Men før var det vanlig blybatteri på 90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå