fretit Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Jeg har en e39 med e46 msport ratt, men e39 sleperingen (den som slår av blinklysene når man retter opp rattet) passet ikke over. Vil vanelig e46 slepering passe på e39? eventuelt er det egen slepering som passer e39 og e46 msport rattet? Bildet av rattet under. Takk for hjlep på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Mener det er to forskjellige sleperinger til E39 (byttet dette på en 97 528ien gang). hvis jeg husker riktig tror jeg det var en med 6 ledninger og en med 8. Avhengig av modell eller utstyr. mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Det finnes single stage og dual stage på e39 og e46. BMW gikk over til dual stage mars '99. Om du skal få et dual stage rart til å passe på single stage slepering må du modifisere rattet og sleperingen. mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå