Simen Aass Skrevet Januar 12, 2019 Skrevet Januar 12, 2019 (endret) kjÞpte meg en e36 320ci i slutten av juli. hadde tenkt pÄ Ä lage meg en sann trÄd ei stund, men blei liksom aldri nokke ut av det. Ä siden den tid e det veldig mye som har blitt gjort med bilen. kan vel bare legge med nokken bilde sÄ e det bare Ä se, har blandt annet, bytta felga, bytta motor da den som sto i ikke gikk pÄ alle 6, grenrÞr, blinkers, lykter, trekt om sete, tatt ut interiÞr og vasket teppe og bytta ratt. det er vel egentelig bare en brÞkdel av det e kommer pÄ i farta fjerna sÄ og si ''alt'' av det som va av rust pÄ bilen, sveisa jekkfeste bake begge side og kanal begge side bake, sveisa baksjerm hÞyre, sÄ e alt av smÄ flekka bÄde inni under Ä uttapÄ bilen. slipt og sandblÄst, Ä deretter smÞrt pÄ to komponent sink grunning. blitt nokke arbeidstima, men flere blir det. planen for bilen var Ä pusse den opp og etterhvert bygge den om, tenkte pÄ 3,2 m3. men har vÊrt inne pÄ tanken Ä bygge om til v8, m62b44 foreks, eller nokke i den gata, nokken her som har erfaring med nokke slikt? vet at b8 alpina kom med v8, (m62b46) correct me if i'm wrong. selvfÞlgelig skal det vÊre godkjent ombygg Endret Mars 2, 2019 av Simen Aass norbakken, BjornarHS, Mathiseen og 4 andre reagerte pÄ dette 7
scoot Skrevet Januar 12, 2019 Skrevet Januar 12, 2019 Elsker fargen, flott bil. Godt Ä se hÄndtverket som blir lagt i arbeidet, blir et flott resultat Simen Aass reagerte pÄ dette 1
bimmerfun Skrevet Januar 12, 2019 Skrevet Januar 12, 2019 Bra arbeid! Feit bil - aldri feil farge pÄ e36 det der  FÞlger Simen Aass reagerte pÄ dette 1
BjornarHS Skrevet Januar 12, 2019 Skrevet Januar 12, 2019 FÞlger med her  Om ikke jeg tar feil ligger det vell en tidligere trÄd av denne inn pÄ her, samt at denne har litt utstyr orginalt, blandt annet elektriske vipperuter Simen Aass reagerte pÄ dette 1
Simen Aass Skrevet Januar 12, 2019 Forfatter Skrevet Januar 12, 2019 2 timer siden, BjornarHS skrev: FĂžlger med her  Om ikke jeg tar feil ligger det vell en tidligere trĂ„d av denne inn pĂ„ her, samt at denne har litt utstyr orginalt, blandt annet elektriske vipperuter Stemmer det, denne er vel det du kan kalle spekket med utstyr. Av det sĂ„ va den tiden da hvertfall.  Kommer mere oppdateringer og bilder i lĂžpet av dagen tenkte jegđ€© BjornarHS reagerte pĂ„ dette 1
Simen Aass Skrevet Januar 12, 2019 Forfatter Skrevet Januar 12, 2019 Litt sann smĂ„ teknisk info om hva som er gjort med bilen. -supersport coils -supersport bakpotte -schmiedmann GrenrĂžr Legger ogsĂ„ ved utstyrslistađ Â
sveigis Skrevet Januar 12, 2019 Skrevet Januar 12, 2019 Nydelig bil dette og ikke minst arbeidet du har lagt bak. Flott arbeid.đ e36 med den fargen er sĂ„ fint. SĂ„ bare fortsett Ă„ pĂžse pĂ„ med bilder og oppdateringer .đ
Simen Aass Skrevet Januar 12, 2019 Forfatter Skrevet Januar 12, 2019  1 time siden, sveigis skrev: Nydelig bil dette og ikke minst arbeidet du har lagt bak. Flott arbeid.đ e36 med den fargen er sĂ„ fint. SĂ„ bare fortsett Ă„ pĂžse pĂ„ med bilder og oppdateringer .đ Takk takk, mĂ„let er Ă„ fĂ„ bilen sĂ„ godt som 100% men det blir nok pĂ„ sikt, koster en del penger, da der er mye smĂ„deler som mangler under motor og diverse.
Simen Aass Skrevet Januar 13, 2019 Forfatter Skrevet Januar 13, 2019 (endret) FĂ„tt gjort litt diverse idag og, litt mere pussing og startet sĂ„vidt Ă„ sparkle smĂ„bulker. pusset kanaler og demontert baklykter, frontlykter, dĂžrhĂ„ndtak, speil, baklukelĂ„s og diverse pĂ„ bakluken. demontert bakrutesenker og ducktail. litt annet diverse greier og. Tatt noe pĂ„begynende rust inni «lyktehus» bak og noe rundt Ă„pningene til lĂ„s og clips pĂ„ bakluke, smĂžrt pĂ„ sink primer etter sandblĂ„sing. Fikk ryddet litt i garasjen og pĂ„ arbeidsbenkenđ fĂžlte det trengtes, alltid sĂ„ mye kjekkere Ă„ ha det rent Ă„ ryddig, i stedenfor Ă„ gĂ„ og trakke i luftslanger og ledninger pĂ„ gulvetđ men er selvfĂžlgelig ikke like lett Ă„ holde det slik over tid. FĂ„tt bestilt meg nytt panser og en framskjerm pluss noen lister pakninger og noe annet dill som jeg gĂ„r Ă„ venter pĂ„ og.đ   Endret Januar 13, 2019 av Simen Aass Feilplasserte bilder BjornarHS og bimmerfun reagerte pĂ„ dette 2
Simen Aass Skrevet Januar 16, 2019 Forfatter Skrevet Januar 16, 2019 (endret) FĂ„tt gjort litt mere siste dagene, blandt annet startet sĂ„ vidt med Ă„ sparkle baksjermen og kanalene. gjort ferdig og sparklet resten av smĂ„bulkene pĂ„ bilen đ€Ș Endret Januar 16, 2019 av Simen Aass BjornarHS og bimmerfun reagerte pĂ„ dette 2
Simen Aass Skrevet Januar 18, 2019 Forfatter Skrevet Januar 18, 2019 Fikk noen nye deler igÄr. Bla panser og en forskjerm sÄ fikk demontert og tatt av det gamle panseret. BjornarHS og bimmerfun reagerte pÄ dette 2
gnmfr Skrevet Januar 19, 2019 Skrevet Januar 19, 2019 Dette blir knallđđ Simen Aass reagerte pĂ„ dette 1
Gabz Skrevet Januar 20, 2019 Skrevet Januar 20, 2019 Veldig fin den her og flott arbeid sÄ langt! Riktig farge ogsÄ. Spent pÄ Ä se hva slags motorisering du ender opp med.
Simen Aass Skrevet Januar 20, 2019 Forfatter Skrevet Januar 20, 2019 7 timer siden, Gabz skrev: Veldig fin den her og flott arbeid sĂ„ langt! Riktig farge ogsĂ„. Spent pĂ„ Ă„ se hva slags motorisering du ender opp med. Tusen takk, veldig spen selv Ă„, klarer liksom ikke Ă„ bestemme meg hva jeg vil hađ Er liksom noe helt spessielt med 6âer lyden. Men sĂ„ er det de at v8 er spessielt og skiller seg ut, men fĂžler liksom at det aldri vil bli en m3 uansettđ€
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ