laffe Skrevet Februar 3, 2019 Share Skrevet Februar 3, 2019 21 minutter siden, papertiger skrev: Uten ord 😱 Samme følelse her😮 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 3, 2019 Share Skrevet Februar 3, 2019 (endret) 3 timer siden, Daniel. skrev: Sykt mye rått der! Både sikler mest på det Tyske og Japanske Både E60 M5 og F10 M5 kunne man få med manuell i USA Litt snodig siden USA er vel noelunde kjent for sin kjærlighet for automatgir Men tror de bare bruker girkassen (+ delene) fra E60 545i/550i, på E60 i hvertfall. Så er nok sikkert mulig for folk her å bygge om sin SMG bil uten store utfordringer? Boltmønsteret på kassa er likt v8 og v10. Så skulle gå greit å bygge den om til manuell ja fantastisk garasje! Akkurat i min ånd. Mye heller dette enn en ny lamborghini! Ferrari 812 Superfast er vel den eneste nye superbilen jeg kunne tenkt meg. Bugatti chiron hadde jeg ikke orket å eie. Heller en 80 talls amg enn en Chrion Endret Februar 3, 2019 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå