Gå til innhold

Top Gear viser en drømme garasje


t06afre
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg var litt usikker på hvor denne skulle havne. Men landet på denne tråden. Kom over denne videon på YouTube. Topgear er på besøk i en meget spesiell bilsamling som ikke er åpen for publikum. Mange flotte biler. Jeg garanterer man vil begynne å sikle, og drømme seg bort

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, BMWlog skrev:

En syk samling :D Var ikke klar over at E60 M5 kunne leveres med manuell gir.

Var kun levert i USA en periode. Mest på grunn av kunde kravet som jeg har lest meg opp på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kunne vært min absolutte drømme garasje, her er jo alt jeg liker fra denne perioden. En helt utrolig samling 😀

Den som har eid denne samlingen må ha verdens beste bilsmak, dette er noe annet enn idiotiske superbiler i femi farger og med 800 hester som alle skal ha. Dette er ordentlige biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Det der kunne vært min absolutte drømme garasje, her er jo alt jeg liker fra denne perioden. En helt utrolig samling 😀

Den som har eid denne samlingen må ha verdens beste bilsmak, dette er noe annet enn idiotiske superbiler i femi farger og med 800 hester som alle skal ha. Dette er ordentlige biler...

Helt enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt mye rått der! Både sikler mest på det Tyske og Japanske :D

8 timer siden, BMWlog skrev:

En syk samling :D Var ikke klar over at E60 M5 kunne leveres med manuell gir.

Både E60 M5 og F10 M5 kunne man få med manuell i USA :) Litt snodig siden USA er vel noelunde kjent for sin kjærlighet for automatgir :lol:

Men tror de bare bruker girkassen (+ delene) fra E60 545i/550i, på E60 i hvertfall. Så er nok sikkert mulig for folk her å bygge om sin SMG bil uten store utfordringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...