Gå til innhold

E70 X5 3.0 SD 286hk


T.H.O
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Daniel. skrev:

Se her ja :) Flott denne!

Gode å kjøre er de også :D

Noe grunn til at du vil bytte til Android skjerm framfor oppgradering til CIC eller NBT? :)

Ja den er veldig god å kjøre 😁

Det er ikke umulig at det blir en av de to heller. Liker det jo best originalt. Men det ligger uansett litt frem i tid, så får se etterhvert ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
På 12.3.2019 den 21.14, Kvamz skrev:

Har lik bil selv:) 

 

Har du byttet skjemren med android elle noe nå?

Har lyst til og bytte selv på min, men lurer på hvordan det fungerer

 

Litt seint svar :)

Men nei, jeg har ikke byttet skjermen. Ser enkelte skriver at lyden blir endel dårligere med android pga det må kobles opp mot AUX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Småsur 😝 Kjøpte og betalte ett sett med 22" felger og dekk på GS på tirsdagen. Etterlyste de på mail idag og fikk til svar at de er tomme for dem i mørk grå, og de får de ikke inn igjen på flere måneder. Men jeg kunne få de i sølv hvis jeg ville det. Men nei, sølv er ikke aktuelt. Når jeg bestilte på tirsdagen så stod det at de hadde 2 stykk igjen på lager. 👿👿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, T.H.O skrev:

Småsur 😝 Kjøpte og betalte ett sett med 22" felger og dekk på GS på tirsdagen. Etterlyste de på mail idag og fikk til svar at de er tomme for dem i mørk grå, og de får de ikke inn igjen på flere måneder. Men jeg kunne få de i sølv hvis jeg ville det. Men nei, sølv er ikke aktuelt. Når jeg bestilte på tirsdagen så stod det at de hadde 2 stykk igjen på lager. 👿👿

Sånt er dritt ,men desverre ikke et ukjent fenomen har jeg inntrykk av .

Jeg har aldri bestilt noe fra GS ,men vet om flere som har opplevd det samme når det kommer til felg og dekk.

Men med det markedet som er idag på felg ,bør det la seg gjøre å finne en verdig erstatter ?😀

Blir tøft med store felg på den hvertfall .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...