John Kr Skrevet Mars 7, 2019 Skrevet Mars 7, 2019 Hei Jeg burde oppgradert navigasjonskartet i bilen, hvordan gjøres dette og hva koster det? Tar gjerne imot gode tips.
dopus Skrevet Mars 7, 2019 Skrevet Mars 7, 2019 Er det bmw next navi? Er det i min 2013 i hvertfall. På min er det bare å laste ned kart fra nettet, overføre til usbpinne, koble den til i usb porten i midtkonsollen. Tror den finner ut at det ligger en oppdatering der selv. Oppdateringen tar ca 40-45 min. Du må også ha en aktiveringskode, en FSC kode, som du kan finne rimelig på nettet, eller betale overpris for hos din bmw forhandler. Minnepinnen bør være større enn 32 gig.synes å huske at en 32 gig blir akkurat litt for lite.
danskiii Skrevet Mars 7, 2019 Skrevet Mars 7, 2019 Koster 900kroner for 2 år med oppdateringer hos bmw. Jeg kjøpte dette selv. 2012 har vel cic meg bekjent. Eller hva @awt
awt Skrevet Mars 7, 2019 Skrevet Mars 7, 2019 Skal være CIC der ja mener jeg. Har fortrengt det meste av dette nå etterhvert. 🤭 Prisen fra BMW er såpass lav at man må virkelig være interessert i det for å velge andre metoder, men man kan få det gratis om man vil.
lagunilla Skrevet Mars 7, 2019 Skrevet Mars 7, 2019 Ordner gratis. Bare ta kontakt på PM🙂 danskiii, Maxmek og uglefossen reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå