Espen325td Skrevet Mai 20, 2019 Share Skrevet Mai 20, 2019 Noen som har vært borti at m47tud20 motoren plutselig dauer og null komp.Motoren har gått 409595km. skjedde samme for en stund tilbake men da var det startsperra som tullet. pumpa i baksetet går,filteret under er bytta og høytrykspumpa i motoren er byttet. noen som kan komme med noen tips på hva som kan være galt På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 20, 2019 Share Skrevet Mai 20, 2019 Null kompresjon er direkte forbundet med register kjede og kam akslinger. Er dette undersøkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen325td Skrevet Mai 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2019 jeg prøvde å se ned i påfyllingslokket om kjedet var på og det han gå, men vet ikke om det andre har hoppet av, men har ikke sjekket kam akslingene, og vet ikke helt åssen du gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mai 23, 2019 Share Skrevet Mai 23, 2019 Er det faktisk målt at det er null komp? Det kan være ventil som ikke lukker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen325td Skrevet Mai 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2019 1 time siden, Tyggern skrev: Er det faktisk målt at det er null komp? Det kan være ventil som ikke lukker. Nei de er ikke målt at det er null komp men har en film med åssen den er når jeg prøver å starte bilen. received_2645503518824533.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 23, 2019 Share Skrevet Mai 23, 2019 Det der er jo lyden av at starteren ikke drar rundt motor. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Mai 23, 2019 Share Skrevet Mai 23, 2019 Utifra hva jeg hører fra mobilen av den filmen er jeg helt enig med kvasi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 23, 2019 Share Skrevet Mai 23, 2019 For meg høres det ut som en motor som drar på starteren, bare at tennpluggene er tatt ut. De andre sier her sier det er feil ved starteren, men jeg velger å tro du har utelukket det, siden bilen først stoppet av seg selv?. Få en til å vri om nøkkelen mens du ser om motoren turner rundt er vel det første steget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 23, 2019 Share Skrevet Mai 23, 2019 Viser turteller noen ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen325td Skrevet Mai 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2019 Har vrid rundt nøkkelen og motoren tørner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå