Jump to content

Recommended Posts

• Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har jeg link til kart, send PM for link Europe West Next 2020-1 Europe East Next 2020-1 Bor du i Oslo/Akershus og trenger hjelp til oppdatering, ta kontakt

Noen som tilfeldigvis har link til Europe West Next 2020-1 kartet?

Hos meg funker NTFS og Fat32 like bra. (2011 F25 CIC)

Posted Images

Viss eg flyttar mappen "pkgdb og filen config.nfm" ut av mappen "NAVD_005C4A_255_005_243"
så vert jo mappen "NAVD_005C4A_255_005_243" tom.

Eller meinar du at mappen "NAVD_005C4A_255_005_243" ikkje skal være der, men gå rett til mappen
"pkgdb og filen config.nfm"?

Slik atbilder du la ut vert "oppstarts-bildet" på minnepennen? 

Edited by X5E70
  • 2 months later...

Hei. Prøver å oppdatere kart i min 2016 F10, og er lite kyndig på data. Har kjøpt 32GB minnepenn på Biltema, og lastet inn kart fra BMW. Bilen kan ikke se at jeg har satt inn minnepennen med kart. Fila i pennen ser slik ut: UPD05081 navi 2019.bin. Størrelse 100 MB. Har ingen anelse om FAT 32?

• 2 weeks later...

Og i den filen med mobil/bluetooth oppdateringen så kan du laste ned / følger med oversikt over hva som har blitt endret siden forrige utgave. Da vil du se at det er helt urelatert til kartoppdateringen. Og når du oppdatere bt/tlf støtten så må dette startes via innstillinger i radio/ navi enheten. Mens en kartoppdatering oppdages automatisk, og spørr deg om den skal oppdatere kartene.