Slavearbeider'n Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 Rådebank eller vanosen som tuller? VID_20190605_163654.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 Skal ikke si meg hundre prosent sikker, men høres da veldig ut som vanos synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Juli 1, 2019 Share Skrevet Juli 1, 2019 Høres ut som vanos for meg, sjekk at solenoidene fungerer som de skal, kamakselsensor, oljetrykkledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 1, 2019 Share Skrevet Juli 1, 2019 @quandt1960 det endte med havari. Ser ut til at den kommer i stand igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Juli 1, 2019 Share Skrevet Juli 1, 2019 Ah det var den ja! Hmm rart med det hullet, kan ikke helt skjønne hva som lagde det akkuratt der, syl1 er vel litt lengre inne enn oljefilterhuset. Var stort. Hadde veldig liknende lyd på min M52 men da med feil på kamakselsensor som kom og gikk. Viste seg det var kabelbrudd på den så byttet og lyden kom aldri tilbake. Noen mente det var injektorene som gikk på maks ved bortfall av kamsensor men jeg tolket det dithen at det var vanossolenoiden som kortsluttet for hver syklus slik at den opererte vanosenten på av konstant. Kan også være en løs eller ødelagt tennplugg men da ofte med risting i motor grunnet noe kompresjonstap. Kult den kommer i stand igjen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå