Michael90 Skrevet Juli 17, 2019 Share Skrevet Juli 17, 2019 Heisan. Jeg er i marked for ny bil og har ut fra daglig bruk og budsjett muligens sett for meg en BMX X1. Men som alltid er det lurt å sjekke med entusiastene hvilke eventuelle fallgruver som finnes. Jeg er ikke veldig godt kjent med BMW fra før. Jeg kjører mye i året (pendler 11 mil hver dag) og trenger en pålitelig og driftsikker bil. Ser for meg en 18D eller 20D fra rundt år 2010-2013 da dette iflg. diverse tester ser ut som en fornuftig bil. - Er det noen kjente problemer som går igjen ofte med X1 fra den tiden? - Noe spesifikt som er viktig å sjekke ekstra nøye ved besiktigelse? - Noen slitedeler som er gjengangere og som kanskje slites raskere enn normalt på tilsvarende biler? - Hva er normalt serviceintervall og når skal "større" jobber som f.eks. registerreim byttes? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...