andreaskarm Skrevet August 24, 2019 Share Skrevet August 24, 2019 Hei har en bmw f10 520d 2012 modell som jeg har en litt underlig vibrasjon i. Når jeg kjører utav kryss og skal til venstre feks, og gir litt gass får jeg en slags during i motorrommet. Dette skjer ikke om jeg kjører til høyre og gasser på. Noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick2002 Skrevet August 25, 2019 Share Skrevet August 25, 2019 Hei. Dette mener jeg er symptom på dårlig motorfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 26, 2019 Forfatter Share Skrevet August 26, 2019 20 timer siden, Maverick2002 skrev: Hei. Dette mener jeg er symptom på dårlig motorfeste. Ja, det er nok det jeg tror også. Klarer liksom ikke å komme frem til noe annet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 26, 2019 Share Skrevet August 26, 2019 Dette pga aktive motorfester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet August 26, 2019 Share Skrevet August 26, 2019 Sjekk vakuum på motorfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 26, 2019 Forfatter Share Skrevet August 26, 2019 Er ikke det på denne. Dette tok de bort på 11/12 modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 26, 2019 Share Skrevet August 26, 2019 54 minutter siden, andreaskarm skrev: Er ikke det på denne. Dette tok de bort på 11/12 modellene. Sikker på det? Det tror ikke jeg stemmer du. For vakum motorfester og slanger for facelift f10 n47d20 selges og omtales. Ser slangen til venstre motorfeste er typisk feil og knekker, sjekk det du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 26, 2019 Forfatter Share Skrevet August 26, 2019 Ingen slange som sagt😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 26, 2019 Share Skrevet August 26, 2019 1 minutt siden, andreaskarm skrev: Ingen slange som sagt😉 Kanskje det som er problemet 😅 quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 26, 2019 Forfatter Share Skrevet August 26, 2019 kommer opp uten på bmwfans.info og koed sine sider vertfall. Finner ingen slager i motorrommet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 26, 2019 Share Skrevet August 26, 2019 Det kan nok hende men om du sjekker delenr på motorfeste så er det motorfeste med tilkobling for vakum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 26, 2019 Forfatter Share Skrevet August 26, 2019 På min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 26, 2019 Share Skrevet August 26, 2019 5 minutter siden, andreaskarm skrev: På min bil? Jepp. Søkte opp ditt skiltnummer på koed og fikk opp varenummer: 22117935142 Disse har tilkobling for vakum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 26, 2019 Forfatter Share Skrevet August 26, 2019 15 minutter siden, danskiii skrev: Jepp. Søkte opp ditt skiltnummer på koed og fikk opp varenummer: 22117935142 Disse har tilkobling for vakum. hmm.. Får ta av dekselet under og kikke da.. Ikke lett å se da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 26, 2019 Share Skrevet August 26, 2019 @andreaskarm Skal spare deg for bryet med å gå under bilen, for den har ikke vakumstyrte fester... trust me. Og ja, det stemmer at om mam taster inn ditt regnr og mange andre 520d, så får man dette opp: MEN man må gå inn i undermenyene, og da skjønner du hvorfor jeg er så sikker på at bilen din ikke har vakumstyrte fester. Det med venstresving og gasspådrag er nevnt flere ganger på forumet her. Jeg hadde antydning til dette og bytta motorfestene. Rent visuelt så festene helt nye ut (bilen hadde kun rulla 60 000 km tror jeg). Det hjalp, men mulig det var noe placeboeffekt. Disse motorene er jo ikke akkurat de mest kultiverte... BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå