Bowiitz Skrevet Oktober 17, 2019 Share Skrevet Oktober 17, 2019 Hei! Skulle etterstramme hjulboltene da jeg merket at ene hjulbolten går rundt og rundt. Hvordan kan jeg få den ut igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 17, 2019 Share Skrevet Oktober 17, 2019 10 minutter siden, Bowiitzz skrev: Hei! Skulle etterstramme hjulboltene da jeg merket at ene hjulbolten går rundt og rundt. Hvordan kan jeg få den ut igjen? Du kan bore den ut om du ikke klarer å skru den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet Oktober 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2019 22 minutter siden, Marius2002 skrev: Du kan bore den ut om du ikke klarer å skru den ut. Ja, hadde bare håpt på at det var en annen måte å få den ut på så jeg slapp å bore 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 17, 2019 Share Skrevet Oktober 17, 2019 ...mange måter det, fantasien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Oktober 17, 2019 Share Skrevet Oktober 17, 2019 Vis en går rundt hadde jeg skrudd ut resten så kan du dra i hjulet og skru ut den siste. Så må du finne ut om du må skifte nav om gjengene er helt borte ogee1 og Bowiitz reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 17, 2019 Share Skrevet Oktober 17, 2019 38 minutes ago, kimhas said: Vis en går rundt hadde jeg skrudd ut resten så kan du dra i hjulet og skru ut den siste. Så må du finne ut om du må skifte nav om gjengene er helt borte Sansynligheten for at de gjengene er helt kake er så store at jeg foreslår navbytte uansett. Dette er en sikkerhetsrisiko, la oss ikke ta noen sjangser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet Oktober 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2019 2 timer siden, scoot skrev: Sansynligheten for at de gjengene er helt kake er så store at jeg foreslår navbytte uansett. Dette er en sikkerhetsrisiko, la oss ikke ta noen sjangser Ja skal nok byttes uansett. Bare tenkte om noen hadde lignende erfaring og løsning på problemet slik at jeg kunne få ordnet det raskest mulig 👍😎 scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå