janfc Posted December 1, 2019 Share Posted December 1, 2019 Hei, vet ikke om dette passer her i teknisk men prøver, er ute etter en liten meningspoll eller noe i den duren, har en cabriolet med brunt (cinnamon) forsetene må trekkes om, men er litt i tvil om jeg skal kjøpe ett pent brukt i sort, vil det passe bilen bedre? Med tanke på salg senere eller sånn generelt? Legger ut ett dårlig bilde sånn som den er i dag,, Svar gjerne i kommentarfeltet med ett ord: brunt eller svart.. Men hvis noen har noe utfyllende å komme med, kjør på😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
macrorain Posted December 1, 2019 Share Posted December 1, 2019 På generelt grunnlag blir den nok mer lettsolgt med svart skinninteriør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWE39turbo Posted December 1, 2019 Share Posted December 1, 2019 (edited) Eg ville valgt cinnamon. Men dessverre er nok svart sikkert mer lettsolgt, noke som alltids forundra meg. Utrulig kjedelig kombo med svart/kvit bil med helsvart interiør. Edited December 1, 2019 by BMWE39turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slavearbeider'n Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 Sikker på at du må trekke om setene, er det grunnet slitasje eller hull i seter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RF91 Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 Einig med @BMWE39turbo. Kanskje meir lettsolgt til den vanlege mannen i gata, men for dei som er litt meir entusiastiske så er cinnamon mykje meir interessant. Både sidan det er originalt til bilen (eller?) og sidan det nettopp ikkje er svart slik som "alle" andre 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts