BMW40 Skrevet Januar 26, 2020 Share Skrevet Januar 26, 2020 Har en X5 E70 2010 model, gått 210k km. Har mistet kraften fra bremsekraftforsterkeren. Etter en stund har jeg nok vakum til et bremsetrykk så kommer pedalen opp igjen selv om jeg holder trykket på pedalen. Gir jeg turtall så går pedalen inn men komme ut igjen hvis jeg slipper gasspedalen. har målt stabilt vakumtrykk fra slangen ut fra bremsekraftforsterkeren har testet enveisventilen at den virker. Har bestilt ny bremsekraftforsterker. Regner med at den som er feilen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 26, 2020 Share Skrevet Januar 26, 2020 Ikke så uvanlig med opprustet bremsekraftforstker på e70 desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW40 Skrevet Januar 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2020 Ruster dem innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 26, 2020 Share Skrevet Januar 26, 2020 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 26, 2020 Share Skrevet Januar 26, 2020 Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 26, 2020 Share Skrevet Januar 26, 2020 Jeg fant ingen god forklaring annet enn elendig kvalitet (trw). Ingen ytre påvirkninger på min. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW40 Skrevet Januar 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2020 47 minutter siden, TRF skrev: Jeg fant ingen god forklaring annet enn elendig kvalitet (trw). Ingen ytre påvirkninger på min. Hadde du samme symptomer som bilen min? Hvordan fant du ut at det var bremsekraftforsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Januar 26, 2020 Share Skrevet Januar 26, 2020 Jeg skiftet en gang bremsekraftforsterker på en E70, Bremsene virket ok, men motorlampa kom på nå og da med feilkoder på EGR. Da var det en liten lekkasje på forsterkeren så at vakuumpumpa ikke klarte å skaffe nok vakuum til å drifte EGR systemet skikkelig. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW40 Skrevet Februar 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2020 Byttet bremsekraftforsterker, alt vel. Klarte å bytte uten å måtte demontere bremserør Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skirkhu Skrevet September 24, 2021 Share Skrevet September 24, 2021 På 14.2.2020 den 23.09, BMW40 skrev: Byttet bremsekraftforsterker, alt vel. Klarte å bytte uten å måtte demontere bremserør Hei. Var det å skifte en jobb som du synes var «enkel» eller krever den spesiell kompetanse og verktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå