Gå til innhold

Senkesett


Bmw_520e39
 Share

Anbefalte innlegg

Hei har en e60 jeg kjøpte i fjor som det sitter justerbar senkesett på men ikke registrert på vognkortet. Ble stoppet av vegvesnet og fikk frist for å vise den men problemet er at jeg ikke har tuv papirene. er det noen som vet om det er noe måte å snike seg unna å bruke papirer fra annet senkesett??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du bare glemme, de sjekker at den Tuv du legger frem skal være fra leverandør og at nr. på fjærer stemmer med papirene. Hvis du vet hvilket sett som står på bilen, kan du kontakte leverandør å få tilsendt Tuv. Samme slengen som du viser bilen på nytt kan du få det godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+at du må vel ha lysjusterings kontroll papirene med til godkjenningen. Ikke eldre enn 3mnd. om jeg husker riktig. 
 

Får du tak i tuv papirer så er det beste å ring SVV og høre hva mer papirer du trenger. Dumt å snu i døra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bmw_520e39 skrev:

Takk for svar

Aner ikke hvilken type det sitter på fikk beskjed bare om fersk 4 hjulskontroll og papirer på senkesettet. Men er det mulig å finne ut hvilken levrandør det er på nr som står på dempere?

Står ofte en lapp på demper med logo fra produsent + noen tall og/eller bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...