Gå til innhold

Elektronisk bypass


BrokeBoi
 Share

Anbefalte innlegg

Edit: Velger å gjenopplive tråden ettertilbakemelding.

Spørsmålet var om det var om det var hensiktsmessig å installere en elektronisk bypass etter å ha fjernet bakre lyddemper, slik at man kunne styre lyden på eksosen. Det viser seg at elektronisk bypass som installeres før bakre lyddemper fungerer slik at når den lukkes, så sendes all eksosen rett til bakre lyddemper, slik at man da får original lyd. Når bypassen derimot åpnes, så vil eksosen både komme ut av bakre lyddemper og gjennom et bypass-rør like før bakre lyddemper. Da vil man man få en mye sportsligere lyd. 

I og med at min bakre lyddemper er borte, så er det meningsløst å installere et elektronisk bypass, da lyden blir den samme uansett. Eventuelt kan jeg installere dette før resonatoren, men da blir det bare enda mer bråk når den åpnes, noe jeg ikke er ute etter da bilen bråker mer enn nok uten bakre lyddemper.

Link til produktet:

https://www.gsbildeler.no/racing_motorsport-eksos/gs_performance_elektronisk_bypass_eksos_3___2116524

211224.png

Endret av BrokeBoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var løsningen, hva var problemet? En del av poenget med et slikt forum, er ikke bare at du skal kunne få svar på dine problemer, men at andre med tilsvarende problemer kan finne svar i ettertid ved å lese slike tråder. Finner du løsningen selv, så er det derfor greit om du deler den med andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Basse Lusk said:

Hva var løsningen, hva var problemet? En del av poenget med et slikt forum, er ikke bare at du skal kunne få svar på dine problemer, men at andre med tilsvarende problemer kan finne svar i ettertid ved å lese slike tråder. Finner du løsningen selv, så er det derfor greit om du deler den med andre også.

Tråden er gjenopplivet.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...