SB68 Posted March 21, 2020 Share Posted March 21, 2020 (edited) Hei, er det flere som ser at utformingen bak forhjulene på 3 serie generelt eller spesielt for 330e er sånn at forhjulene ligger og spruter opp partikler som ødelegger lakken langs spesielt nedre del av fordørene? Bilen min er forbimot ødelagt i lakken pga fullt av små lakkhull pga dette og oppdaget det idag da jeg skulle ut og polere i finværet på Østlandet. Kjøpte bilen brukt av merkeforhandler i desember og kjente fort at lakken kjentes veldig ut som sandpapir og idag skjønte jeg hvorfor. Neppe reklamasjon? Bare dårlig utformet karosseri, tenker jeg. Kjører på 225 dekk, som bilen sikkert ble levert med, men tror neppe det hadde blitt noe mindre lakkskade med standard 205 iflg vognkortet. Edited March 21, 2020 by SB68 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrZyWiz Posted March 22, 2020 Share Posted March 22, 2020 Gjelder så og si alle nyere biler, fysikkens lover gjelder alle bilmerker. Ikke noe som er "utformet" dårlig på din 3-serie. Eneste som hjelper er skvettlapper, selv om det kosmetisk sett ikke ser så fint ut. lagunilla and Marius2002 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sand1 Posted March 22, 2020 Share Posted March 22, 2020 (edited) 37 minutter siden, CrZyWiz skrev: Gjelder så og si alle nyere biler, fysikkens lover gjelder alle bilmerker. Ikke noe som er "utformet" dårlig på din 3-serie. Eneste som hjelper er skvettlapper, selv om det kosmetisk sett ikke ser så fint ut. Litt artig at den ikke selger skvettlapper til m-sport🙄 Edited March 22, 2020 by Sand1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius2002 Posted March 22, 2020 Share Posted March 22, 2020 (edited) Som de over sier, skvettlapper Kjøp originale. Har du non-M Sport så er det plug-n-play, har du M Sport må du tilpasse de litt. Se link: https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1331197 Edited March 22, 2020 by Marius2002 Snagg30 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts