BimmerFan! Skrevet Mars 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2021 38 minutter siden, Saltkjelen skrev: Første gang jeg ser disse på en F01. Virkelig fint ble det! Tusen takk! jeg så lenge etter bilder av f01 med style 331, men fant ingen 😛 Er veldig fornøyd med hvordan det ser ut 8 minutter siden, sveigis skrev: Ble veldig fint dette . Er jo det som er så gøy med Bmw ,de har så mange fine felger originalt fra andre modeller som man kan trikse og mikse med 😊 Tusen takk! Enig! Syns det er morro å bruke felger fra andre BMW modeller. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet September 3, 2021 Forfatter Share Skrevet September 3, 2021 Da var denne dessverre solgt med tungt hjerte. Jeg fikk ikke brukt den like mye som jeg trodde jeg skulle gjøre, og den sto for det meste stille i garasjen uten å bli brukt. Dermed ble den lagt ut på Finn litt høyt priset, og fikk et bud jeg ikke kunne takke nei til. Jeg kommer nok til å kjøpe meg en billig bruksbil (mulig BMW) inntil videre, men jeg kommer sterkere tilbake etterhvert. Uansett så kommer jeg til å følge med her Daniel., Saltkjelen, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 3, 2021 Share Skrevet September 3, 2021 Gratulerer med salg og håper selvsagt du kjøper en Bmw igjen selv bare en billig bil 😊😊. Neida ,er jo sånn det er av og til at om tingene ikke blir brukt ,så er det jo dumt å la sånne verdier stå så skjønner deg her . Uansett lykke til med jakten på en annen annen 😊 BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet September 3, 2021 Forfatter Share Skrevet September 3, 2021 32 minutter siden, sveigis skrev: Gratulerer med salg og håper selvsagt du kjøper en Bmw igjen selv bare en billig bil 😊😊. Neida ,er jo sånn det er av og til at om tingene ikke blir brukt ,så er det jo dumt å la sånne verdier stå så skjønner deg her . Uansett lykke til med jakten på en annen annen 😊 Tusen takk Sveigis! Det er nettopp det jeg tenkte. Regner med at ny eier blir fornøyd med den og bruker den mer enn det jeg fikk gjort Jakten på ny bil er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå