Robin L Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 Mistenker feil på gm-modulen på min 02. 525dat. vil en gm modul fra en annen modell passe? (Står en 520i sedan delebil her i byen..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 (endret) Du må finne ut om du har gm3 high eller low, antar du har high vist bilen din har servotronic går en myte om at kun gm3 fra touring støtter softclose bakluke, men det kan jeg ikke bekrefte Endret April 12, 2020 av Ingvaldsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 12, 2020 Forfatter Share Skrevet April 12, 2020 12 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Du må finne ut om du har gm3 high eller low, antar du har high vist bilen din har servotronic går en myte om at kun gm3 fra touring støtter softclose bakluke, men det kan jeg ikke bekrefte dettevar jeg ikke klar over. Jeg googlet delenummeret som kom opp på delekatalogen til koed. Treffe e der tydet «gm3 low» jeg har servotronic. Men ikke den store OBC om det har noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 (endret) Gm3 low støtter ikke servotronic, for det har jeg prøvd når jeg ettermonterte. har nesten «alt» på touringen min med unntak av servotronic fra fabrikk og da hadde den gm3 low. enkelt å ta den ut å sjekke, men ta av batteripol før du kobler den fra da den utløser alarm. men du kan uansett sette highmodul i low bil når du har bytta gm3 må du kode inn utstyr og nøkkel på nytt. Du kan unngå å kode utstyr vist du tar modul fra identisk utstyrt bil Endret April 12, 2020 av Ingvaldsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 15, 2020 Forfatter Share Skrevet April 15, 2020 Takk for info! Får få tak i en å prøve da. Funker det ikke så får GS programmere den for meg. var det mye pes å ettermontere servotronic? Har en e46 jeg sårt savner dette på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 15, 2020 Share Skrevet April 15, 2020 41 minutter siden, Robin L skrev: Takk for info! Får få tak i en å prøve da. Funker det ikke så får GS programmere den for meg. var det mye pes å ettermontere servotronic? Har en e46 jeg sårt savner dette på. nesh, egentlig ganske greit! bare å bytte tannstang, trekke 2 ledninger inn i bil til gm3 forså å trekke ei ledning fra gmmodul å inn på ei eksisterende ledning på speedometer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 19, 2020 Forfatter Share Skrevet April 19, 2020 (endret) den første her tilhører min bil. Passer den andre? Forskjellig delenr som vidt jeg kan se Endret April 19, 2020 av Robin L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 19, 2020 Share Skrevet April 19, 2020 flere forskjellig gm3 high, den jeg fikk tak i har ikke kjøleribbe engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 19, 2020 Forfatter Share Skrevet April 19, 2020 men de går om hverandre så lenge de her High? eneste plassen jeg kan finne med like s delenr er på eBay. Kansje like greit å bestille der? Koster 65 pund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 19, 2020 Forfatter Share Skrevet April 19, 2020 har også denne på hånden. Kommer fra en bil med manuellgir. Er det forskjell på det? At det er forskjellige delenr forvirrer meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 19, 2020 Share Skrevet April 19, 2020 Sjekk delenummeret på din orginale på realoem feks, så ser du om den nye du har skal passe med delenummer. Muligens du må gå bakover på utgåtte nummer for å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 19, 2020 Forfatter Share Skrevet April 19, 2020 23 minutter siden, Alpejohn skrev: Sjekk delenummeret på din orginale på realoem feks, så ser du om den nye du har skal passe med delenummer. Muligens du må gå bakover på utgåtte nummer for å finne. takk for tipset, jeg var ikke klar over at real oem hadde denne funksjonen. da fant jeg ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 19, 2020 Share Skrevet April 19, 2020 1 minutt siden, Robin L skrev: takk for tipset, jeg var ikke klar over at real oem hadde denne funksjonen. da fant jeg ut av det. Bare hyggelig🤏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 23, 2020 Forfatter Share Skrevet April 23, 2020 (endret) Da er gm modulen byttet. etter byttet så virker ikke interiørlyset og låsing av bilen. vindusspylingen og åpningen av glassluka bak virker heller fortsatT Ikke. Får prøve en t ksn den nye være defekt, eller må så elementære ting programmeres hos bmw? Endret April 23, 2020 av Robin L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 23, 2020 Share Skrevet April 23, 2020 Ville satset på koding. Har du ikke tilgang på NCS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå