Gå til innhold

Hvilken modell felg til F10/f11 er dette?


OMyren
 Share

Anbefalte innlegg

Har 17" på vinterhjula til min 530xd, og den har forstekede bremser og kaliper foran da det ble montert MPPK. Det er ca 5mm klaring mellom felg og kaliper. Ikke mye, men det går. Så uten oppgraderte bremser vil jeg tro det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Maxmek skrev:

Har 17" på vinterhjula til min 530xd, og den har forstekede bremser og kaliper foran da det ble montert MPPK. Det er ca 5mm klaring mellom felg og kaliper. Ikke mye, men det går. Så uten oppgraderte bremser vil jeg tro det går greit.

Uoriginale felger eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har GS Split som du viser bilde av i 18" på min 2015 530dx , bruker de som vinter felger. Er god klaring så vil tro 17" skulle passe på en standard 530dx, men ikke 100% sikker.

Håper du får dem billig siden dem er brukt. Koster ikke stort for nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo GS Splitt i 18" med gode vinterdekk til 10-12000 nye om ikke prisen har endret seg.
Ser GS stadig vekk kjører kampanjer på felgpakker.

Men nå har jeg brent meg på brukte billige felger tidligere så jeg er skeptisk til å kjøpe billig felger brukt 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, DP69628 krever 18» felg, da bremsene er større.

 

 

Med vennlig hilsen

Erik Løken

 

Teamleder Salg

 

GS BILDELER AS

Strømsveien 323B, 1081 Oslo

Tlf direkte: 22 62 62 43

Sentralbord: 71 26 67 77

 

 

 

 

KONTAKT SKJEMA: Annet
Navn: Øyvind Myren
Mobil: 91765007
--------------
Hei

Vurderer å kjøpe en 17" felg, GS1205 som har vært på en BMW ly75410 , passer denne på min BMW 530xd, DP69628? Eller blir det for trangt mht bremesene Ser når jeg søker opp felgen som ligner på deres sider, så kommer 18" og opp til min bil, og 17" og opp på den andre bilen. Så da passer det kanskje ikke? Ligner på den felgen som heter GS split?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...