Bowiitz Skrevet Mai 21, 2020 Share Skrevet Mai 21, 2020 Hei! Luftbelgen bak på venstre side på min e61 har et hull i seg, og må derfor byttes. Jeg lurte derfor på om dette er en vanskelig jobb, eller noe man kan gjøre selv? 🤔 Har aldri byttet slike før, bare vanlige dempere med fjær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 21, 2020 Share Skrevet Mai 21, 2020 Har du byttet mcpherson så klarer du fint en belg Dette er ganske rett fram jobb. Ligger litt på youtube om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 21, 2020 Share Skrevet Mai 21, 2020 Omtrent den enkleste jobben du kan gjøre på et understell tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet Mai 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2020 1 minutt siden, TRF skrev: Omtrent den enkleste jobben du kan gjøre på et understell tror jeg Åja okei. Hehe høres bra ut 😁 Er det forskjell på belgene på biler med og uten m-sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 21, 2020 Share Skrevet Mai 21, 2020 Det er forskjellige delenummer ja. Tror ikke jeg hadde ville blandet m-sport og ikke m-sport. Men mange senker en ikke m-sport til samme høyde som med m-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet Mai 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2020 4 minutter siden, Otis skrev: Det er forskjellige delenummer ja. Tror ikke jeg hadde ville blandet m-sport og ikke m-sport. Men mange senker en ikke m-sport til samme høyde som med m-sport. Okei, takk. Har m-sport selv så 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 21, 2020 Share Skrevet Mai 21, 2020 2 timer siden, Bowiitzz skrev: Okei, takk. Har m-sport selv så 🙏 Hvis duer i tvil om hva du trenger: på koed kan du bare skrive inn skiltnummer, så får du opp deler som passer til bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå