Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, nokiaas said:

Min bil kom til Drammen 9. desember og står der fremdeles. Det er helt kaos så biler blir parkert inne av alle de nye som kommer. Bilfrakteselskapet skriver på sine web sider om dette og at det må beregnes lang leveringstid nå pga mange flere skipsanløp en planlagt.

Men jeg har betalt bilen og den blir registrert før nyttår. Fikk beskjed om at Bavaria har fått beskjed om at de kan registrere bilene som er fortollet inn og hvor kunden har betalt for bilen.

såpass ja.. da er det bare å finne frem krukka med tålmodighet igjen da :D

Så at båten med bilen min kom inn på torsdag og at den nå er tømt, så bilen kom ihf dit.. men kan jo høres ut som om det vil ta litt å få den ut...

Jeg kan jo tipse deg om at det ble henta en del biler (to fraktbiler som ble fylt opp) for noen timer siden.. så ut som om ihf 2 av dem var bmw'er, og de var fra et område der bilene har stått en stund.. Vi kan jo håpe det var din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zappod skrev:

Jeg kan jo tipse deg om at det ble henta en del biler (to fraktbiler som ble fylt opp) for noen timer siden.. så ut som om ihf 2 av dem var bmw'er, og de var fra et område der bilene har stått en stund.. Vi kan jo håpe det var din :)

Spennende :)
Min er lett å kjenne igjen ;-)
Er en helt sort i4 M50 med røde calipere og uten spoiler bak.

Endret av nokiaas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som ikke har fått bilen etter den kom frem til Drammen som har lagt bilen inn i appen og fått endret status fra "Nearly Yours" til OK?

Da min gikk over til "OK" i appen 13. desember så la jeg merke til at status var fra 11. desember. Og nå er status fra 15. desember. Lurer på om statusen oppdaterer seg om bilen blir flyttet på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rikkolini skrev:

Bestilt småtterier fra m performance du også? 🤙🏻

Måtte bestille 33B M Sport Package Pro for å beholde Shadowline lyktene. Har valgt bort spoiler bak for jeg syns det ser finere ut uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om et bra sted for keramisk lakkbeskyttelse i Oslo - Ski området?

Var så lang ventetid via forhandler at jeg prøver å finne noe selv. Har googlet litt, men så fort at det er vanskelig å vurdere kvalitet via interwebben :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Zappod skrev:

Noen som vet om et bra sted for keramisk lakkbeskyttelse i Oslo - Ski området?

Var så lang ventetid via forhandler at jeg prøver å finne noe selv. Har googlet litt, men så fort at det er vanskelig å vurdere kvalitet via interwebben :D

 

Car spa konows gate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Zappod skrev:

Surt. Selger vet ikke når min kommer til Skøyen. Skulle egentlig hatt utlevering idag. Men bilen er betalt, forsikret og registrert, så det er vel good ift avgiftene i det minste. Hørt noe du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, Ranger1000 said:

Surt. Selger vet ikke når min kommer til Skøyen. Skulle egentlig hatt utlevering idag. Men bilen er betalt, forsikret og registrert, så det er vel good ift avgiftene i det minste. Hørt noe du?

Bilen ble betalt på mandag, men den er ikke registrert enda.. Men har jeg betalt så tenker jeg jo at det er evt deres problem med avgifter o.l :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...