E.C. Skrevet Juli 14, 2022 Skrevet Juli 14, 2022 Har Codan og de blir/har blitt en del av Tryg. Blir interessant å se om kvaliteten går opp eller ned. Nettsidene kan nok ikke bli mye verre, hos Codan greier man ikke en gang å se hvor mye kjørelengde du har igjen, må regne ut selv fra tilsendte poliser. De hadde også forenklet ved sist nettsideoppdatering. Bilforsikring? Vi kaller det bil. Hva har du forsikret E.C.? Bil, bil og bil. Prøv å trykke på riktig bil. Ga feedback på det. Nå står det "Bil - BMW" eller noe sånt, like langt for min del. Opplevde også at de ikke var så villige til å ta min sak, men jeg måtte på tross av dette fylle ut masse dokumentasjon og sende inn. Dro saken godt ut over to måneder, så når det først ble kontakt med motparten som sa "lol, firmaet vårt kan da ikke huske å ha kjørt på noen" så klappet Codan sammen med en gang, alt det jeg "måtte" fylle ut var søppel og de ga meg fingern og sa at jeg enten kunne bruke kasko med både egenandel og bonustap eller betale fra egen lomme. Sånn sett virker det som at mange selskap driver i denne gata. Drukne kunden i krav om dokumentasjon og gjør alt ekstremt tungtving. Masse penger spart for hver person som gir opp. papertiger reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå