Gå til innhold

Bmw X5 e70 2012


Stian85
 Share

Anbefalte innlegg

Hei lest litt om disse bilene på forumet her og generelt andre plasser. 

Virker som om det er å styre langt unna en sån bil eller er det generelt lite tull? Har prøvekjørt en del x5 alt fra 07 til 12 bestemte meg at det blir en facelift pga komfort og 8 trinns kasse.🤩

 

Men ble jo selvfølgelig skam skeptisk etter all denne lesingen🧐, høres jo ut som du kjører rundt med klump i halsen hver tur du kjører 🙄. Og plutselig rundt neste sving så stopper bilen og så flakser det 130.000kr ut av lommeboken.😥

 

Er det så gale som det høres ut?

 

Kjør debatt 🤗

 

Og jeg er ny på forumet 🤟🤩💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Stian85 skrev:

Hei lest litt om disse bilene på forumet her og generelt andre plasser. 

Virker som om det er å styre langt unna en sån bil eller er det generelt lite tull? Har prøvekjørt en del x5 alt fra 07 til 12 bestemte meg at det blir en facelift pga komfort og 8 trinns kasse.🤩

 

Men ble jo selvfølgelig skam skeptisk etter all denne lesingen🧐, høres jo ut som du kjører rundt med klump i halsen hver tur du kjører 🙄. Og plutselig rundt neste sving så stopper bilen og så flakser det 130.000kr ut av lommeboken.😥

 

Er det så gale som det høres ut?

 

Kjør debatt 🤗

 

Og jeg er ny på forumet 🤟🤩💪

Både ja og nei. 
Eldre dyre biler er ikke de billigste å drifte, men kommer du over rett eksemplar kan du få mye glede og samtidig sove godt om nettene. 
Nr 1 er å få en maskinskadeforsikring. 
Deretter finne en bil som har vært bra driftet, servicer fulgt og eid av voksne ansvarlige folk.
Kommer du samtidig over en bil som har fått flushet girkasse, fått byttet luftbelger og fordelingskasse og fått dertil hørende stell og pleie er det optimalt.

E70 er en fantastisk flott bil, facelift er moderne nok ennå, samtidig blir rett bil som du leter etter, ligger i området 350-450k, mye kr for en aldrende stjerne, men kanskje er E70 også stor nok, moderne nok til å glede i mange år til. Har kikket på lignende prosjekt selv, jeg valgte det bort, men ser fremdeles etter E70 med lengtende blikk.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ron Jeremy sier ting som det er, som vanlig.

Jeg valgte en eldre e70 pga tryggheten med gammelt drivverk og den kvaliteten det gir. Men man får jo da den eldre girkassen, men den er grei nok for min del.

Jeg tror den største tingen jeg savner fra en LCI e70 er nyere idrive. Og det er heller ikke enkelt å ettermontere.

Jeg betalte bare 236k for min bil, men den fikk en god del rep rett etter kjøp. Så jeg er på 300k om man skal legge summene sammen. Den var gått 192kkm.

Det er egentlig ingen som kan gi deg svaret du er på utkikk etter, som kan trekke deg i "rett" retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...