Peak Skrevet August 3, 2020 Share Skrevet August 3, 2020 Ser mdecoder.com skal begynne å ta betalt for sjekk av utstyrslister og bmwvin.com finner ikke nettleseren min lengre. Veldig nødvendig hjelpemiddel ved kjøp av bruktbil, noen som har alternativer til ovennevnte, som er free of charge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 3, 2020 Share Skrevet August 3, 2020 Hvis du vippser meg en liten sum så skal jeg ordne en link til deg! Spoiler Neida https://bimmertool.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 3, 2020 Share Skrevet August 3, 2020 (endret) https://bimmertool.com/ Endret August 3, 2020 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 4, 2020 Share Skrevet August 4, 2020 Bimmerdecoder.com er den nye - og en av de bedre. Men ingen slår bimmer.work som dessverre ikke funker lengre. Bilder og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 5, 2020 Forfatter Share Skrevet August 5, 2020 Godt det fremdeles finnes noen. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet August 12, 2020 Share Skrevet August 12, 2020 På 4.8.2020 den 1.48, Øyvind L. skrev: https://bimmertool.com/ Kommer ikke videre her ? Noe annet som fungerer evt hvilket beløp det krever ? Er det mnd basert eller engangsbeløp pr søk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 12, 2020 Share Skrevet August 12, 2020 Fungerer her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet August 12, 2020 Share Skrevet August 12, 2020 6 minutter siden, E.C. skrev: Fungerer her. Sendte deg en melding 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 12, 2020 Share Skrevet August 12, 2020 Så den, men nå har visst min "daglige kvote" gått ut, står at jeg må vente i 48 min for å få lest ut mer. Det var ikke de rare greiene med 1 bil per dag. Surt at de har begynt å ta betalt for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet August 12, 2020 Share Skrevet August 12, 2020 6 minutter siden, E.C. skrev: Så den, men nå har visst min "daglige kvote" gått ut, står at jeg må vente i 48 min for å få lest ut mer. Det var ikke de rare greiene med 1 bil per dag. Surt at de har begynt å ta betalt for dette. Ja dette er trasige greier 😅 Men forsøkte nå hos venner og de får det samme svaret selv om de ikke har benyttet siden før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 12, 2020 Share Skrevet August 12, 2020 https://www.mdecoder.com fungerer enda her ihvertfall 🤷🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 12, 2020 Share Skrevet August 12, 2020 mdecoder når den ikke er nede gir vel 5 søk per dag elns. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet August 13, 2020 Share Skrevet August 13, 2020 Jeg ser bimmertool lister opp motornummer og girkassenummer. Noen som vet om det er serienummer eller bare artikkelnummer? Hadde jo vært knall om det er serienummer for da kan en jo på en måte "bekrefte" et motorbytte om det gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 17, 2020 Forfatter Share Skrevet August 17, 2020 Glad www.mdecoder.com er oppe igjen og nå presiserer med "free" på forsiden. Klart mindre klønete enn et par andre jeg nå har prøvd, samt hurtigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marlo Skrevet August 17, 2020 Share Skrevet August 17, 2020 25 minutter siden, Peak skrev: Glad www.mdecoder.com er oppe igjen og nå presiserer med "free" på forsiden. Klart mindre klønete enn et par andre jeg nå har prøvd, samt hurtigere. Fungerer ikke for meg, har testet flere andre også de siste dagene uten hell🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå