Gtpower Skrevet August 18, 2020 Share Skrevet August 18, 2020 (endret) Hei! Jeg sliter med US blinkers på E60 dem blinker konstant uten stopp. Om noen av dere har carly i lillestrøm eller i området for å få slått dem av så hadde det vært topp Har en E60 2010, IMG_3447.MP4 Endret August 18, 2020 av Gtpower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 18, 2020 Share Skrevet August 18, 2020 Hva skjer hvis du kobler fra de ettermonterte LED blinklysene da? Bimmerupgrade holder til i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gtpower Skrevet August 19, 2020 Forfatter Share Skrevet August 19, 2020 12 timer siden, Reef89 skrev: Hva skjer hvis du kobler fra de ettermonterte LED blinklysene da? Bimmerupgrade holder til i nærheten. Da blinker dem ikke, det må enten være us blinkers eller elektrisk vanlig problem på e60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 19, 2020 Share Skrevet August 19, 2020 Det der er jo feil med de nye LED lyktene, det er ikke bilen sin feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gtpower Skrevet August 19, 2020 Forfatter Share Skrevet August 19, 2020 1 minutt siden, Otis skrev: Det der er jo feil med de nye LED lyktene, det er ikke bilen sin feil. Så du sier at det må være original blinkelys fra bmw ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 19, 2020 Share Skrevet August 19, 2020 Mulig jeg ikke så problemet, men jeg ser at sideblinkelys går med en sånn "strøm" av lys hele tiden, mens lys framme er fine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 19, 2020 Share Skrevet August 19, 2020 Har du prøvd med vanlig T10 pære da? Er vel pæresjekk som ikke er deaktivert vil jeg tippe. trenger ikke originale blinkere nei, men med montering av LED må pæresjekk kald og varm deaktiveres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 23, 2020 Share Skrevet August 23, 2020 Har Carly i Drøbak eventuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet August 23, 2020 Share Skrevet August 23, 2020 (endret) Hvordan oppfører led-blinkerne seg uten US blinkers? Antar du har montert dynamiske blinklys, som starter i den ene enden av led-chipene og tenner en og en til alle er tent. De vil muligens ikke oppføre seg som faste blinklys under US blinkers, så det du viser i filmen er kanskje som forventet. Kan du ikke velge US blinkers uten sideblinklys? Ellers har jeg sett en modell av disse led-blinklysene som har egen tilkobling for US blinkers. Endret August 24, 2020 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå