Sarevok Skrevet Desember 27, 2020 Share Skrevet Desember 27, 2020 (endret) Hei. Lurer på om det er noen her inne som kan hjelpe meg å vurdere hva jeg kan kreve av min BMW 530D xDrive F11 2017 modell, importert. Finner ikke så mange F11 530 på finn i nærheten av samme årsmodell, så synes det er vanskelig å sammenligne pris. Komplett servicehistorikk, nye vinterdekk 18" 2020, 245/35-19 felger, sommerdekk holder en sesong til, ikke vært utsatt for skade. Bilen har bla: SportsAutomat Alarm Automatisk Bakluke KeyLess GO M-sport Svingbart hengerfeste Ryggekamera Shadowline Panorama soltak Automatisk nedblendbare speil EL justerbare komfortseter med memory Webasto med fjernkontroll/timer og app styring Adaptive LED hovedlys Fjernlys assistanse Filskifte varsler Driving assistant pluss ACC Aktive Cruisekontroll med stop&go Navigasjon Pro Head-Up Harman/Kardon Surround Remote services Utvidete instrumenter M-sportsratt i skinn M-aerodynamikkpakke Farget glass Skiltleser Isofix EDITIONS AND PACKAGES S337M Sports PackageS715M Aerodynamics PackageS7A2Innovation Pack IIS710M Leather Steering Wheel COMFORT AND INTERIOR EQUIPMENT S428Warning Triangle And First Aid S4B9Interior Trim Strips,Alum.Finishgrinding S430Interior/Outside Mirror With Auto Dip S456Comfort Seat With Memory S4URAmbient Interior Light S431Interior Mirror With Automatic-Dip S418Luggage Compartment Package S4U2Driving Experience Switch Incl. ECO PRO S488Lumbar Support, Driver And Passenger S423Floor Mats VeloursS402Panorama Glass Roof S494Seat Heating Driver/Passenger MULTIMEDIA S6ANConcierge Services S6APRemote Services S610Head-Up Display S6AMReal-Time TrafficInformation S6AETeleservices S6WAInstrument Panel With Extended Scope S6NSComfort Telephony W/ Enhanced Smartphone S698Area-Code 2 For DVDS6ACIntelligent Emergency Call S609Navigation System Professional S688Harman/Kardon Surround Sound System S6AKConnected Drive Services DRIVER ASSISTANCE AND LIGHTNING S548Kilometre Speedo S5ATDriving Assistant Plus S536Auxiliary Heating S502Headlight Cleaning System S508Park Distance Control (PDC)S5ALActive Protection S552Adaptive LED Headlight S534Automatic Air Conditioning S575Additional 12V Sockets S5ACHigh-Beam AssistantS5AGLane Change Warning WHEELS AND DRIVE S2TBSport Automatic Gearbox S2VBTyre Pressure Display S258Tyres With Runflat Properties S230Extra Package, EU-Speciifc S2NBBMW LA Wheel, M Double Spoke 351 ENVIRONMENT AND SAFETY S322Comfort Access S8SMCar Ident. Number Visible From Outside S8R9Refrigerant R1234yf S879On-Board Literature, German S3AGReversing Camera S302Alarm System S8THRoad Sign Detection S851Language Version German S3ACTrailer Coupling S316Automatic Trunk Lid Mechanism S3MCIndiv.Roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line S8KAOil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S801National Version GermanyS8TFActive Pedestrian Protection INDIVIDUAL EQUIPMENT S775Headlining Anthracite S760High Gloss Shadow Line S761Individual Sunshade Glazing OTHER EQUIPMENT S9AAOuter Skin Protection S1CBCO2 Equipment S1CCAuto Start/Stop Function S9BMNavigation Package Connected Drive S1CDBrake Energy Regeneration S1CASelection Of COP-Relevant Vehicles Endret Desember 27, 2020 av Sarevok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 27, 2020 Share Skrevet Desember 27, 2020 Mangler jo litt vesentlige ting her da. Har bilen noe skader? Har bilen vært skadet? Helhetsbilder av bilen. Interiørbilder av bilen. Bilder av bilen fra alle kanter. Tilstand på dekk/felger. Det jeg kom på i farten.. Sarevok reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet Desember 27, 2020 Share Skrevet Desember 27, 2020 50.000,- under denne tenker jeg hvis din har nogenlunde samme km https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=198944956 Sarevok reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sarevok Skrevet Desember 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2020 7 minutter siden, Reef89 skrev: Mangler jo litt vesentlige ting her da. Har bilen noe skader? Har bilen vært skadet? Helhetsbilder av bilen. Interiørbilder av bilen. Bilder av bilen fra alle kanter. Tilstand på dekk/felger. Det jeg kom på i farten.. Takk for svar, plottet inn litt ekstra info. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sarevok Skrevet Desember 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2020 2 minutter siden, Jarod skrev: 50.000,- under denne tenker jeg hvis din har nogenlunde samme km https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=198944956 Takk for svar. Glemte noe veldig vesentrlig, men har lagt til km.stand nå. 94.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 27, 2020 Share Skrevet Desember 27, 2020 Hvorfor selger du ? Var det ikke du som fikk en lang tråd meD råd om kjøp av slik ganske nylig? Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Desember 30, 2020 Share Skrevet Desember 30, 2020 Du kjøpte denne i august, du husker vel hva du betalte?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sarevok Skrevet Februar 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2021 På 27.12.2020 den 16.29, Ingvaldsen skrev: Hvorfor selger du ? Var det ikke du som fikk en lang tråd meD råd om kjøp av slik ganske nylig? Hehe, ikke solgt. Var inne på tanken om å kanskje få tak i en G11.. Men har tittet på noen, men må ærlig innrømme at jeg liker F11 bedre. Men det er kanskje tilvenning. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sarevok Skrevet Februar 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2021 Har en litt sånn ekkel case som jeg klør meg litt i hodet av.. Kjørte bilen i maskinvask i dag (børsteløs selvfølgelig). Som man kam se på bildene så fant jeg litt vann. Hvor kan det komme fra? Drenering panorama? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 24, 2021 Share Skrevet Februar 24, 2021 (endret) 5 minutter siden, Sarevok skrev: Har en litt sånn ekkel case som jeg klør meg litt i hodet av.. Kjørte bilen i maskinvask i dag (børsteløs selvfølgelig). Som man kam se på bildene så fant jeg litt vann. Hvor kan det komme fra? Drenering panorama? 🤔 Samme skjedde på min for noen år siden. Sjekk om det er vann i hjulbrønnen også. Det er drenering fra panoramatak. Demonter beskyttelse under hjulbuene bak, hell vann over taket og se hvor det pipler ut fra dreneringsrøret/ledningen. Det skal være en eller annen tetning der helt ytterst som blant annet skal forhindre at krypdyr kryper inn. Dra av denne tetningen, den er mest sannsynlig gått delvis tett. Etter det har ikke jeg hatt problem med drenering på min. Endret Februar 24, 2021 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå