Kvasi Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 Skal shine opp og pulverlakkere sommerhjulene før sesongen og er delvis i tvil om farge. Noen med gode forslag, og evt photoshopskills? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 Personlig liker jeg de godt sølv, så dette hadde vært mitt valg. Ferric Grey kunne vært fint, men ettersom bilen er grå, føler jeg det blir en mismatch. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 Har vossen hf3 gloss graphite Grey på min x4 som er sophisto Grey. Synes personlig sølv blir litt kjedelig til grå bil men smaken er som baken delt😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2021 3 minutter siden, rst026 skrev: Har vossen hf3 gloss graphite Grey på min x4 som er sophisto Grey. Synes personlig sølv blir litt kjedelig til grå bil men smaken er som baken delt😉 Bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 Skal ordne i morgen😉 5 minutter siden, Kvasi skrev: Bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Januar 10, 2021 Share Skrevet Januar 10, 2021 10 timer siden, rst026 skrev: Skal ordne i morgen😉 Legger ved noen bilder Walkabout og Kvasi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 10, 2021 Share Skrevet Januar 10, 2021 (endret) Ja liker best sølv selv, men bildene over her var også innafor. Litt glossy er aldri feil. Endret Januar 10, 2021 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå